Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کنسرت رضا یزدانی سه شنبه 18 اردیبهشت ماه در دو نوبت 18:30 و 22:00 در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار می شود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ راک در جدیدترین کنسرت خود در سال 97 در مرکز همایش های برج میلاد روی صحنه می رود. 


این خواننده موسیقی پاپ راک "عشق پونزده سالگی" را در کنسرتش همراه با مجموعه‌ای از قطعه‌های پرطرفدار که بسیاری از آن‌ها را با نظرسنجی از هوادارانش انتخاب کرده، روی صحنه می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یزدانی همچنین قطعه موسیقی فیلم "تیک آف" را که خودش هم در آن به ایفای نقش پرداخته را روی صحنه برده و تلاش می‌کند فضایی متفاوت را در روند اجرای آثار موسیقایی خود رقم بزند.      خواننده آلبوم "دوئل در آینه" در هر اجرا همچنین لباس‌هایی با طراحی ویژه بر تن می‌کند که این لباس‌ها و چرم بودن جنس بیشتر آن‌ها علاوه بر تناسب با فضای موسیقی او، بیانگر احترامی است که  او برای مخاطبانش قائل می‌شود و خود را برای دیدار با آن‌ها آماده می‌کند.

رضا یزدانی  در تعطیلات نوروزی سریال "تعطیلات رویایی" را در مقام بازیگر و خواننده تیتراژ روی آنتن تلویزیون داشت.   کنسرت رضا یزدانی سه شنبه 18 اردیبهشت ماه در دو نوبت 18:30 و 22:00 در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار می شود.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!