Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@10:56:18 GMT

قيمت مرغ گرم در زنجان کاذب نيست

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۱۸۱۱

قيمت مرغ گرم در زنجان کاذب نيست

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - نايب رئيس اتحاديه مرغ، تخم مرغ فروشان و ماهي فروشان شهرستان زنجان اعلام کرد: قيمت 80 هزار و 500 ريالي مرغ گرم در بازار زنجان کاذب و حبابي نيست و متناسب با هزينه هاي توليد آن است.

سيدناصر موسوي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: قيمت مرغ گرم در بازار مصرف تابع عرضه و تقاضاست و با توجه به اينکه در روزهاي پاياني سال تقاضا زياد بود قيمت بالا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، روز 29 اسفند قيمت اين فرآورده خام به 85 هزار ريال رسيد و پس از آن با سير نزولي به 80 هزار و 500 ريال رسيده است.
نايب رئيس اتحاديه مرغ، تخم مرغ فروشان و ماهي فروشان شهرستان زنجان گفت: با توجه به اينکه بيشترين مرغ هاي گرم توليدي در اسفند وارد بازار شد، در فروردين به دليل نبود توليد جديد، اين فرآورده گرم در بازار زياد نيست.
موسوي با بيان اينکه معتقديم قيمت فعلي مرغ گرم در بازار زنجان کاذب نيست، اظهارکرد: هزينه هاي توليد و دستمزد کارگران در بخش هاي توليدي اين فرآورده 20 درصد افزايش يافته است.
وي يادآوري کرد: روزانه در شهرستان زنجان 30 تا 35 تن مرغ گرم وارد بازار مي شود.
به گزارش ايرنا، شهرستان زنجان 250 واحد مرغ، ماهي و تخم مرغ فروشي دارد.
7325/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهشی شدن قیمت سکه و طلا

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد