Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@13:46:04 GMT

معرفی برندگان قرعه‌کشی جشنواره «۲۴ عیار»

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۱۸۶۴

معرفی برندگان قرعه‌کشی جشنواره «۲۴ عیار»

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام بانک سرمایه، قرعه‌کشی مرحله دوم جشنواره «۲۴عیار» شرکت تجارت الکترونیک سرمایه، وابسته به این بانک برگزار شد و ۲۴ برنده خوش‌شانس این مرحله از جشنواره معرفی شدند.

در این دوره از جشنواره که به منظور ارج نهادن به پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک سرمایه برگزار شده است، ۲۴ نیم‌سکه بهار آزادی به ۲۴ برنده خوش‌شانس (فایل اسامی) تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تبریک به تمامی برندگان دومین مرحله قرعه‌کشی جشنواره ۲۴عیار، به اطلاع می‌رساند با تمامی این عزیزان در خصوص نحوه دریافت جوایز در روزهای آتی تماس گرفته می‌شود.

شرکت تجارت الکترونیک سرمایه همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز سی‌ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره کارت‌خوان ۲۴ عیار»، از ۱۲ بهمن‌ماه۹۶ تا ۱۲ فروردین‌ماه ۹۷ در دو دوره (دوره اول از ۱۲ بهمن ۹۶ تا ۱۱ اسفند ۹۶ و دوره دوم ۱۲ اسفند ۹۶ تا ۱۲ فروردین ۹۷) برگزار کرده و در هر دوره به ۲۴ برنده خوش‌شانس ۲۴ نیم‌سکه بهار آزادی تقدیم می‌شود.

همچنین جایزه نهایی این جشنواره یک دستگاه خودرو ساندرو STEPWAY است که زمان قرعه‌کشی آن از طریق وب‌سایت شرکت تجارت الکترونیک سرمایه و بانک سرمایه به اطلاع رسانده می‌شود.

هم‌میهنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت تجارت الکترونیک سرمایه به شماره ۸۴۲۳۵۰۰۰ تماس حاصل کرده و یا به وب‌سایت شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام

true برچسب ها : بانک بانک سرمایه قرعه‌کشی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک بانک سرمایه قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما آقای محرمیان با بیان اینکه زیر ساخت‌های فنی برای ارایه این خدمت به مشتریان در کل شبکه بانکی فراهم شده است افزود: وقتی اولین بانک این خدمت را ارائه میدهد، سایر بانک‌ها هم برای نقد کردن غیر حضوری چک دیجیتال اقدام می کنند. نقد شدن غیر حضوری چک الکترونیک در جهت مراجعه نکردن مشتریان به بانک‌ها انجام می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد