Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:54:01 GMT

پیگیری برای تدوین برنامه جامع سلامت لرستان توسط علوم پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۲۲۴۸

پیگیری برای تدوین برنامه جامع سلامت لرستان توسط علوم پزشکی

خرم‌آباد- رئیس شورای پیام‌رسان سلامت لرستان از پیگیری برای تدوین برنامه جامع سلامت لرستان توسط علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا شهبازی در خصوص نقش کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی در افزایش کیفیت خدمات سلامت گفت: برگزاری به‌موقع و منظم جلسات کارگروه و پیگیری مصوبات در زمان مشخص‌شده می‌تواند موجب افزایش و ارتقا سطح کیفی خدمات سلامت به مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: برگزاری جلسات این کارگروه به ریاست استاندار یا معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ضمانت اجرایی مصوبات را تضمین می‌کند.

رئیس شورای پیام‌رسان سلامت عنوان کرد: حضور پررنگ و مؤثر مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان به‌عنوان اعضای کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی عامل هماهنگی و یکپارچگی تمامی دستگاه‌ها در حفظ سلامت جامعه است.

شهبازی در ادامه با اشاره به این موضوع که کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی عامل هماهنگ‌کننده دستگاه‌ها است، اظهار داشت: در ۹ ماه پایانی سال ۱۳۹۶ با هماهنگی‌های صورت گرفته چهار جلسه کارگروه سلامت را برگزار کردیم.

شهبازی همچنین از شورای پیام‌رسان سلامت به‌عنوان مرجعی برای تدوین و انتشار برنامه‌ها و اخبار کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی یادکرد و گفت: امروزه نقش رسانه‌ها در کمک به پیشبرد برنامه‌های حوزه‌های مختلف به‌ویژه سلامت بی‌بدیل است.

وی افزود: از اصحاب رسانه در استان انتظار داریم مانند همیشه ما را در این مسیر یاری دهند.

رئیس شورای پیام‌رسان سلامت لرستان با اشاره به عملکرد دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی در فصول مختلف گفت: برگزاری جلسات کارگروه سلامت و امنیت غذایی، استقرار دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در معاونت اجتماعی دانشگاه، تهیه دستور کار جلسات کارگروه سلامت و امنیت غذایی ازجمله این اقدامات بوده است.

شهبازی همچنین از اجرای برنامه جامع سلامت استان با حضور همه بخش‌های توسعه، نهادهای مردمی و نهادهای عمومی غیردولتی با مشارکت فعال اصحاب رسانه، انجام اقدامات اولیه برای تدوین برنامه جامع سلامت استان، تشکیل تیم تدوین برنامه جامع سلامت استان لرستان در استان خبر داد.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه اعضای کارگروه سلامت و پیام‌گزاران سلامت، تهیه دستور کار جلسات کارگروه سلامت و امنیت غذایی، اجرای برنامه جامع سلامت استان با حضور بخش‌های توسعه، نهادهای مردمی و نهادهای عمومی غیردولتی با مشارکت فعال اصحاب رسانه، تشکیل اندیشگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی، تشکیل شورای پیام‌رسان سلامت دانشگاه، برگزاری  جلسات شورای پیام‌رسان سلامت، تشکیل جلسه با اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت، تشکیل جلسه با پیام‌گزاران سلامت استان، تدوین بروشور معرفی برنامه جامع سلامت استان و ... را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان

 زنگنه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  فاز اول و دوم این برنامه در سال گذشته در شهرستان خاش و سراوان اجرایی شد و فاز سوم در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، امروز همزمان با دومین روز از هفته سلامت، در مرکز حضرت فاطمه زهرا (س) زاهدان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • موضوع اصلی شورای سلامت استان بوشهر در سال جاری پسماند است
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان