Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی دشتی، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درگفت وگو با ایکنا از اردبیل تصریح کرد: جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت یکی از بزرگترین رویدادهای قرآنی کشور محسوب می شود و در سطح استان نیز با توجه به حضور بیش از 3400 نفر از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سال96 می توان گفت جزو پرمخاطب ترین جشنواره های قرآنی استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تا کنون نزدیک به 2000 نفر ثبت نام کننده داریم که پیش بینی می شود این رقم از سال گذشته فراتر رفته و به 4000 نفر نیز برسد.
دشتی تصریح کرد: امسال بویژه در بخش اساتید شاهد حضور چهره های قوی تر و زیادتری خواهیم بود.
وی گفت: زمان اجرای آزمونهای مرحله دانشگاهی بخش کتبی و شفاهی جشنواره در اردیبهشت ماه خواهد بود اما در رشته های هنری و ادبی و ... تا مردادماه نیز فرصت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره وجود دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه