Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@14:27:07 GMT

رقابت مستند «صدای سکوت» در جشنواره جنایی روسیه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۲۵۹۴

رقابت مستند «صدای سکوت» در جشنواره جنایی روسیه

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، بیستمین دوره جشنواره فیلم جنایی «روسیه» طی روزهای 3 تا 7 اردیبهشت‌ماه 1397 در شهر مسکو برگزار خواهد شد و مستند «صدای سکوت» ساخته «پناه‌برخدا رضایی» در این جشنواره موضوعی روی پرده می‌رود.

در این دوره از جشنواره فیلم جنایی روسیه، آثاری با موضوعات جنگ و صلح، جرایم جنگی، تروریسم تهدیدی برای صلح، تاثیر جنگ بر محیط زیست به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که مستند «صدای سکوت» در مدت زمان 72 دقیقه، روایت تکان‌دهنده‌ی عکاسان ایرانی درباره‌ی جنایات جنگی و بمب‌های شیمیایی دشمن بعثی را بازگو می‌کند.

راویان این فیلم 10 تن از عکاسان دفاع مقدس هستند: سعید صادقی، احمد ناطقی، هدایت‌الله بهبودی، علی فریدونی، ساسان مویدی، اباصلت بیات، مجید کریمیان، احسان رجبی و زنده‌یادان سعید جان‌بزرگی و کاوه گلستان

«صدای سکوت» برای اولین بار در بخش مسابقه ملی، مسابقه بین‌الملل و جایزه شهید آوینی دهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به نمایش درآمد.

پژوهشگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم مستند «پناه‌برخدا رضایی» است. مهدی رضایی (تصویربردار)، علیرضا بک‌محمدی (صدابردار)، کامران جاهدی (تدوینگر)، آرش قاسمی (طراحی و ترکیب صدا)، سعید افضلی (مدیر تولید) و ارشاد نعمتی (دستیار کارگردان) نیز از دیگر عوامل تولید مستند «صدای سکوت» هستند که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است.

503

جشنواره جنایی روسیه مستند صدای سکوت سینمای مستند و تجربی عکاس دفاع مقدس عکاسان ایرانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گریگوری ماشکوف (Grigory Mashkov) سفیر سیار (کل) روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت طرح واشنگتن برای استقرار موشک‌های کوتاه و میان‌بُرد در منطقه آسیا-اقیانوسیه به طور اجتناب‌ناپذیری باعث رقابت تسلیحاتی موشکی خواهد شد و روسیه را وادار خواهد کرد تا به تهدید‌های امنیتی جدید، از جمله در زمینه بازدارندگی هسته‌ای پاسخ دهد.

ماشکوف گفت: واضح است که این نشانه خوبی برای ثبات جهان در آینده نخواهد بود.

دیپلمات روسیه اظهار داشت: طرح‌های آمریکا، در صورتی که اجرا شوند، به طور اجتناب‌ناپذیری موج قدرتمندی از رقابت‌های موشکی چندجانبه را با تمام پیامد‌های ناشی از آن ایجاد خواهند کرد.

وی افزود: ما به نوبه خود، مجبور خواهیم شد به این تهدید‌های جدید علیه امنیت کشورمان واکنش نشان دهیم و همه اقدامات لازم را برای تضمین امنیت خود بکار بندیم.

ماشکوف گفت: به هر حال تاسیسات مهم روسیه از جمله مقر‌های فرماندهی و پایگاه‌های نیرو‌های هسته‌ای ما، ممکن است با موشک‌های آمریکایی با یک پرواز کوتاه‌مدت مورد حمله قرار گیرند.

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن نیز پیشتر با اشاره به اقدامات نظامی واشنگتن در جنوب شرقی آسیا گفت که استقرار موشک‌های بالستیک در فیلیپین، امنیت جهانی را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • شورای رقابت و سکوت درباره رویه ضد رقابتی برندهای خارجی
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه