Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:06:17 GMT

9 دریانورد درخلیج فارس از مرگ نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۲۷۳۷

9 دریانورد درخلیج فارس از مرگ نجات یافتند

حوادث رکنا: با کمک شناور ناجی، 9 سرنشین لنج باری غرق شده در حوالی جزیره خارگ در خلیج فارس از مرگ نجات یافتند.

نورالله اسعدی سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی اعلام اضطرار موتورلنجی که از دبی در کشور امارات به سمت بندر گناوه استان بوشهر در حرکت بود به مرکز فرعی جست وجو و نجات دریایی خارگ، مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شناور و از کار افتادن دستگاه مسیریاب، بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و شناور ناجی 9 به منطقه مورد نظر اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شناور عملیاتی ناجی 9 با حضور بموقع در منطقه و بر اساس الگوهای تعیین شده به گشت زنی پرداخت و در ساعت 3:55 به شناور در حال غرق رسید.

اسعدی ادامه داد: با رسیدن شناور ناجی به موقعیت بلافاصله عملیات نجات 9 خدمه موتور لنج باری در حال غرق انجام گرفت.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور ناجی 9 پس از نجات سرنشینان شناور مغروق در ساعت 4:50 در اسکله مروارید جزیره خارگ پهلو گرفت و نجات یافتگان را به مسئولان مستقر روی اسکله تحویل داد.

جزیره خارگ بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور از توابع شهرستان بوشهر در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث خلیج فارس نجات فارس از مرگ لنج باری ایران عکس دختر حوادث پلیس زن حوادث تهران قتل اخبار تهران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی ظهر شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قائنات اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

کاوسی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

کد خبر 6096339

دیگر خبرها

  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد