Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@03:54:05 GMT

دستبند پلیس بر دستان 2 مامورنما اخاذ

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۲۹۵۰

دستبند پلیس بر دستان 2 مامورنما اخاذ

دو مامورنما که در مناطق مختلف پایتخت از اتباع غیر مجاز اخاذی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

ایران آنلاین / در پی وقوع چند فقره سرقت تحت عنوان مأمور در مناطق شمال ، شرق و جنوب شرق تهران از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای، موضوع برای شناسایی و دستگیری این گروه از سارقان به صورت ویژه در دستور کار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی اظهارات تعدادی از شکات حکایت از آن داشت که سارقان ضمن معرفی خود به عنوان مأموران نیروی انتظامی و به اتهامات واهی از قبیل خرید و فروش موادمخدر و بعضا ورود غیرقانونی اتباع بیگانه به کشور، در پوشش بازرسی اقدام به سرقت وجوهات نقد،گوشی های تلفن همراه و دیگر اموال باارزش همراه مالباختگان کرده و بلافاصله پس از سرقت با استفاده از خودرو پژو 405 از محل متواری شدند.همزمان با انجام تحقیقات برای شناسایی این گروه از سارقان،سرقت مشابهی اینبار در محدوده کلانتری 101 تجریش اتفاق افتاد که با حضور کارآگاهان اداره پنجم در محل سرقت و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی محل سرقت ، خودرو پژو 405 نقره ای رنگ سارقان مورد شناسایی قرار گرفت. با شناسایی دقیق خودرو پژو 405 نقره ای رنگ مورد استفاده در سرقت ها، مالک آن به نام محمدرضا 32 ساله به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام  قضایی ، در مخفیگاهش در محدوده خیابان کریم خان دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل شد."محمدرضا . الف" ضمن اعتراف به دهها فقره سرقت، همدست خود به نام رامین  27 ساله را نیز معرفی کرد که او نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چند دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد که در ادامه تعدادی از صاحبان گوشی های تلفن همراه مسروقه به عنوان مالباخته شناسایی، به اداره پنجم پلیس آگاهی دعوت و پس از مواجه حضوری با متهمان ، صراحتا هر دو نفر آنها را مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت:  با اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت تحت عنوان مأمور و ضمن هماهنگی با بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای ناحیه یک تهران ، متهمان با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان در مراسم عروسی در یکی از روستاهای توابع شهرستان حاجی آباد، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام که در بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد در این درگیری یک جوان ۲۳ ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی افزود: قاتل که اهل یکی از استان‌های غربی کشور و مدت‌ها متواری بوده، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی در حالی که با یک دستگاه خودرو کرایه‌ای آماده فرار و قصد خروج از استان را داشت دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی صورت گرفته، به جرم خود و قتل مقتول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه حال ۳ نفر از مجروحان رضایت بخش و یکی از آنان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ متهم دیگر به عنوان عاملان اصلی درگیری نیز دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097318

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟