Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ محمدشریف اسلامی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله مصادف با شهادت سید مرتضی اوینی هفته هنر انقلاب نامگذاری شده که امسال 22 برنامه برای این هفته پیش بینی شده است.

وی از اکران فیلم های کوتاه منتخب جشنواره های رویش و حسنات در شهرستان باشت خبر داد و افزود: عطرافشانی قبور شهدا, دیدار با خانواده شهدای هنرمند, دیدار با نماینده ولی فقیه, کارگاه شعر دفاع مقدس, نمایشگاه عکس پرچم جمهوری اسلامی و برگزاری 2 نمایشگاه تجمسی برای این هفته در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی ابراز کرد: مراسم خاطره گویی دفاع مقدس, دیدار با هنرمند پیشکسوت, رونمایی کتاب شعر 72 حرف با 72 تن, نشست بررسی اندیشه های شهید آوینی در گفتمان هنر انقلاب و اجرای تئاتر خیاباتی نیز از دیگر برنامه های هفته هنر انقلاب است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن هنر انقلاب و تجلیل از هنرمندان موفق استان خبر داد و افزود: بنا داریم هنرمندانی که در جشنواره های ملی و بین المللی صاحب مقام شدند, تجلیل می شوند.

اسلامی بیان کرد: دو کتاب شعر, چاپ دوم کتاب فتاح و آلبوم قحس و مقوم نیز در هفته هنر انقلاب در استان رونمایی می شود.

انتهای پیام/ش

فیلم‌های منتخب جشنواره رویش در شهرستان باشت اکران می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت بارزانی بعد از دیدار با رهبر انقلاب + عکس

«نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر دیروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بارزانی در توئیتی که همزمان به زبان کردی هم منتشر شد نوشت:

بە دیدار رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای در تهران شرفیاب شدم. در این نشست بر آمادگی و تمایل عراق و اقلیم کردستان جهت پیشبرد روابط همە جانبە با جمهوری اسلامی ایران تأکید نمودیم.

"متیو میلر" سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این که چه نظری درباره سفر نیچروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان به ایران دارد، گفت: ما مدام تشویق به تنش‌زدایی کرده‌ایم، اما نظری درباره این سفر به خصوص نداریم.


دیگر خبرها

  • توئیت بارزانی بعد از دیدار با رهبر انقلاب + عکس
  • گزارش تصویری دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب اسلامی
  • ۵۳۶ اثر به جشنواره شعر ترکی - آذری آذربایجان غربی ارسال شد
  • حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب