Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@01:15:24 GMT

معرفی برترین تدریس‌یاران دانشگاه امیرکبیر

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۳۲۳۷

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیرگفت: برترین‌های تدریس یاران در سایت دانشگاه امیرکبیر معرفی می‌شوند که اسامی برترین‌های ترم گذشته اعلام شده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید محمدحسین کریمیان معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر در مراسم معارفه معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طی دو سال گذشته اعضای هیات علمی در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی دانشگاه کمک‌های بسیاری انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم در آینده نیز این حمایت و کمک‌های اعضای هیات علمی دانشگاه ادامه یابد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در دوره مدیریت جدید این معاونت، براساس برنامه راهبردی دانشگاه حرکت می‌کنیم و روالی که در زمان مدیریت سروش نیز وجود داشت، پیگیری خواهد شد.

کریمیان خاطرنشان کرد: برنامه معاونت آموزشی این دانشگاه ارتقا سطح آموزش به صورت کیفی و کمی است.

وی عنوان کرد: فارغ التحصیلان ما در دوره کارشناسی در سطح بسیار عالی قراردارند اما از نظر مهارت خیلی قوی نیستند که برنامه داریم این وجه از دانشجویان دانشگاه را نیز تقویت کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: باید کاری کنیم که مهندسان ما برای ورود به بازار کار دغدغه ای نداشته باشند.

کریمیان گفت: سروسامان دادن گروه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

وی اضافه کرد: همچنین موضوع نظارت مستمر نیز در این معاونت پیگیری خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: برترین‌های تدریس یاران در سایت دانشگاه معرفی می‌شوند که اسامی برترین‌های ترم گذشته اعلام شده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

* جایگاه مطلوب بین‌المللی سازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نسبت به دیگر دانشگاه‌ها

عباس سروش معاون آموزشی سابق دانشگاه امیرکبیر نیز در مراسم معارفه معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: کار اجرایی در دانشگاه بسیار سنگین است.

وی افزود: زمانی می توانیم در مدیریت دانشگاه موفق شویم که بتوانیم افراد را به لحاظ فکری و ذهنی با برنامه‌ها همراه کنیم.

معاون سابق آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: دانشگاه یک محیط علمی است و اساتید و دانشجویان باید توجه داشته باشند که معیارهای موجود در این فضا نیز به صورت علمی ایجاد و دنبال می شود.

سروش خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در 10 سال آینده دانشگاه هایی موفق هستند که در خصوص ایجاد منابع مالی آینده نگری کنند.

وی عنوان کرد: تقاضا محور کردن پژوهش ها در دانشگاه بسیار مهم است اما در این زمینه عقب هستیم.

معاون سابق آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: صنعت نیز در تقاضا محور کردن پژوهش‌ها دخیل

است اما دانشگاه‌ها نیز در این زمینه باید بیشتر برنامه ریزی و فعالیت کنند.

سروش گفت: طی چند سال گذشته در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تلاش های زیادی برای بین المللی سازی فعالیت ها صورت گرفت که این روند باید توسعه یابد.

وی افزود: درحال حاضر این دانشگاه در زمینه بین المللی سازی فعالیت‌ها در میان دانشگاه‌های هم سطح خود جایگاه خوبی را کسب کرده است.

معاون سابق آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه امتیازاتی دارد که باید این امتیازات حفظ شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان در آمریکا

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی