Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@12:32:03 GMT

آخرین قسمت سریال پایتخت ۵ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۳۲۵۱

آخرین قسمت سریال پایتخت ۵ + فیلم

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، آخرین قسمت از سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی

فصل پاییز سال گذشته اتفاقات و حواشی را برای رادیو تلویزیون به دنبال داشت که به برخی از اتفاقاتی که نسبت به بقیه بیشتر به چشم آمد، اشاره می‌کنیم.

امین زندگانی مجری تلنت‌شو اقتصادی شد

مسابقه بزرگ تلویزیونی «شکوفا» به آنتن تلویزیون رسید. امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون اجرای این تلنت شو را بر عهده داشت. این مسابقه یک برنامه سرگرمی با محور شرکت‌های دانش‌بنیان بود که در قالب تلنت شو تولید شد و کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان وارد یک رقابت بزرگ شدند.

 

فردوس کاویانی از دنیا رفت

فردوس کاویانی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی در سن ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت. این هنرمند با سابقه که از مدت‌ها قبل درگیر بیماری بود یکشنبه ۹ مهر در منزل شخصی اش از دنیا رفت.

کاویانی دانش‌آموخته رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران بود که در سال ۱۳۵۰ فارغ‌التحصیل شد. او بازیگری را از سال ۱۳۴۰ با حضور در تئاتر آغاز کرد.وی بازیگر فیلم‌هایی، چون «شهر قصه»، «اجاره‌نشین‌ها»، «بانو»، «میکس»، «سگ‌کشی» و نیز سریال‌های محبوب دهه ۱۳۷۰ مانند «همسران» و «آژانس دوستی» بود.

فصل جدید «فوتبال ۱۲۰» به آنتن رسید

 فصل جدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» با موضوع بررسی مسابقات لیگ‌های معتبر اروپایی، لیگ قهرمانان و عملکرد تیم‌های خارجی در فیفادی‌ها، از شبکه ورزش پخش شد. تهیه‌کنندگی فصل جدید این برنامه را پویا خسروی بر عهده داشته و حافظ کاظم زاده نیز آن را اجرا کرد.

مهمان اولین قسمت فصل جدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» یکی از لژیونر‌های خاص کشورمان بوده که تا به حال مصاحبه‌ای به زبان فارسی با رسانه‌های داخلی نداشته است.

ادامه سریال‌های «جومونگ» با حضور کمرنگ بازیگر اصلی

فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون درباره پخش ادامه ۲ فصل جدید از سریال «افسانه جومونگ» گفت: سریال «جامیونگ گو» هر ۲ در ادامه سریال «افسانه جومونگ» هستند. قاعدتا حضور بازیگر نقش جومونگ به خود سازندگان اصلی سریال بازمی‌گردد با این حال در ابتدای این مجموعه ۲ شخصیت اصلی سریال یعنی سوسانو و جومونگ حضور دارند که با یکدیگر به اختلاف می‌خورند و بعد سوسانو امپراطوری جدیدی را تاسیس می‌کند.

تولید «ایرانگرد ۶» آغاز شد

جواد قارایی مستندساز و کارگردان «ایرانگرد» درباره ساخت فصل ششم این مجموعه گفت: مدتی است که فصل ششم را آغاز و بخش‌هایی از خراسان و هرمزگان را تصویربرداری کرده‌ایم. در فصل ششم «ایرانگرد» حدود ۷ استان را داریم که به شهر‌های مختلف این استان‌ها سر می‌زنیم که تقریبا هر استان حدود ۴ یا ۵ منطقه خواهد بود. تصویربرداری این فصل تا پایان سال دیگر طول می‌کشد و امیدوارم نوروز ۱۴۰۴ به پخش برسد.

توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت»

رئیس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» گفت: دوستان ما در سیمافیلم روزانه مشغول مذاکره با کارگردان‌ها و تهیه کنندگان متنوعی هستند و درباره تولیدات جدید یا فصل‌های جدید آثار با آنها صحبت می‌شود.

اهالی «نون. خ» در چابهار

فصل پنجم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در شهر چابهار تصویربرداری شد و برای اولین بار اهالی کرد این سریال یک سفر جاده‌ای به مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور داشتند و با مردم کرمان و سیستان و بلوچستان همراه شدند.

علی مسعودی «بدل» را کلید زد

سریال «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی به تازگی کلید خورده است و جمعی از بازیگران طنز قرار است در این مجموعه به ایفای نقش بپردازند. تصویربرداری این سریال در حال حاضر با بازیگران جوانی که این سال‌ها در مجموعه‌های طنز حضور داشته اند آغاز شده است و قرار است بازیگران باسابقه هم در ادامه به کار اضافه شوند. سریال «بدل» محصول جدید سیمافیلم است که اخیراً هم مهدی نقویان از آن به عنوان یکی از آثار در حال تولید خود نام برده است که به ماجرای تحول انسان در فضایی طنز پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت
  • بررسی احتمال واگذاری سرخابی‌های پایتخت به ۲ بانک