Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@10:12:37 GMT

فروشگاه‌های شهروند ۲۱ فروردین ماه تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۳۳۴۱

فروشگاه‌های شهروند ۲۱ فروردین ماه تعطیل است

مدیر عامل شرکت شهروند با اعلام تمدید زمان جشنواره عیدانه از تعطیلی فروشگاه‌های شهروند به دلیل انبار گردانی خبر داد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ اجتماعی شهری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم - مدیر عامل شرکت شهروند با اعلام این خبر گفت: عملیات انبارگردانی در فروشگاه‌های شهروند هر ساله در فروردین ماه انجام می‌شود و به دلیل گستردگی و زمان بر بودن فرآیند انجام آن تمامی فروشگاه‌ها در روز سه شنبه 21 فروردین ماه تعطیل است و خدمات دهی به مشتریان از روز چهارشنبه 22 فروردین ماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت شهروند همچنین از تمدید جشنواره عیدانه شهروند خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خوب مشتریان از جشنواره عیدانه شهروند این جشنواره تا روز شنبه 25 فروردین ماه تمدید شد و شهروندان می‌توانند ضمن برخورداری از تخفیفات ویژه شهروند تا سقف 50 درصد برای بیش از 10 هزار قلم کالا، در قرعه کشی بزرگ شهروند شرکت کنند و از جوایز ارزنده آن شامل 25 دستگاه خودرو و 1397 جایزه غیر نقدی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

R1491/P1014143/S2,25/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موشن‌گرافیک طلافنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: به دلیل درخواست‌های صورت گرفته، ارسال اثر به جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

مهدی پایون افزود: هدف از رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» استخراج و به اشتراک‌گذاری فکر، ایده، هنر است.

وی گفت این رویداد شامل چهار محور «آسیب‌های اجتماعی»، «قصص قرآنی و آیات تبیین»، «جایگاه نماز در جامعه اسلامی» و «سبک زندگی، اسلامی ایرانی» می‌شود.

دبیر جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تصریح کرد: آثار می‌تواند انواع موشن‌گراف‌های دوبعدی، سه بعدی، استاپ‌موشن کمیک‌موشن، موشن آبجکت، اینفوموشن و استوری موشن باشد و اولویت با آثاری است که با موضوع‌های جشنواره همخوانی بیشتری داشته باشند.

پایون تأکید کرد: حجم موشن‌ها بایدحداکثر ۵۰ مگابایت و زمان هر موشن حداکثر ۱۲۰ ثانیه باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ اثر ارسال و مالکیت اثر نیز باید با شخص ارسال کننده باشد.

وی با اشاره به جوایز هر بخش بیان کرد: جوایز نفر اول تا سوم هر بخش به طور مستقل و به ترتیب ۱۰، ۸ و ۵ میلیون تومان و به ۴ اثر در حوزه بهترین سناریو و ایده‌پردازی، بهترین گویندگی، بهترین تصویرگری و بهتری کارگردانی و تدوین جوایزی اهدا خواهد کرد.

دبیر جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ»  گفت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به نشانه اینترنتی m ۸ r.ir/talafang ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ساعت کاری میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موشن‌گرافیک طلافنگ
  • تمدید جشنواره ملی موشن‌گرافیک طلافنگ
  • تمدید جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ»
  • برگزاری جشنواره غذا‌های ثبت ملی بافق
  • تمرینات استقلال تا ۵ فروردین تعطیل شد
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم کالابرگ فجرانه تا ۱۸ فروردین ماه
  • طرح عیدانه نوروزی تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود
  • هدیه عیدانه بیمه ملت به رانندگان؛ آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل
  • اجرای طرح عیدانه استاندارد تا ۱۳ فروردین