Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@23:22:32 GMT

نافرجام ماندن قتل با ۱۹ ضربه کلنگ

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۳۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، سرهنگ رضا زارعی افزود: طبق مشاهدات عینی پلیس، مرد۳۵ ساله از ناحیه سر و صورت دچار جراحت شدید شده و به خاطر پائین بودن سطح هوشیاری قادر به پاسخگویی به پلیس نبود و پس از به هوش آمدن درباره علت و نحوه درگیری و چگونگی بروز جراحت اظهار بی اطلاعی می کند.
وی تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می دهد این زوج پیوسته با یکدیگر تنش داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس آگاهی همدان گفت : زن جوان در بازجویی انگیزه قتل را سوء ظن، بدرفتاری و بداخلاقی شوهربیان کرده است . 
سرهنگ رضا زارعی اظهار کرد: پرونده این قتل نافرجام برای تعیین تکلیف تحویل دادسرا شد و متهمه با قرار وثیقه روانه زندان شده است.                                  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد