Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@23:26:53 GMT

خلیل‌زاده: من پسر برانکو نیستم!

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۳۵۱۳

خلیل‌زاده: من پسر برانکو نیستم!

مدافع پرسپولیس در فصل نخست حضورش در این تیم عملکرد شخصی و تیمی خوبی داشت و توانست با سرخپوشان قهرمان لیگ برتر شود.

خبرگزاری ایلنا: شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس که از خرید‌های موفق ابتدای فص سرخپوشان بود توانست با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. خلیل‌زاده از اولین بازیکنانی است که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با او به مناسبت قهرمانی پرسپولیس هم کلام شدیم:

اولین تجربه حضورت در پرسپولیس با قهرمانی همراه بود. نظرت چیست؟

خدا را شکر پا قدمم خوب بوده در اولین سال حضورم در پرسپولیس توانستیم هم سوپرجام را ببریم و هم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و امیدوارم در آینده موفقیت‌های بیشتری در انتظار تیم باشد و سال آینده هت‌تریک قهرمانی ما باشد و بتوانیم هواداران را شاد کنیم.
با بازیکنان به شوخی می‌گفتید قهرمانی‌ها باعث شده دور بازو بیاورید؟

دور بازو‌های ما اذیت می‌کند چرا که از بس جام بالا بردیم جلو بازوهایمان رشد کرده است و باید فکری برای رشد پشت بازوهایمان بکنیم.
این دور بازو‌ها چه زمانی بابت موفقیت تیم ملی زیاد می‌شود؟

این موضوع که دعوت شوم یا نه، در اختیار من نیست و تمام تلاش و تمرکزم روی موفقیت پرسپولیس است و بقیه‌اش با خداست.
خط دفاع پرسپولیس با حضور شما و سایر نفرات بهترین خط دفاعی لیگ است. این موضوع چه دلیلی دارد؟

ساختار دفاعی را برانکو به شکلی ساخته است که تمام بازیکنان هم در دفاع و هم در حمله شرکت می‌کنیم و به این شکل نیست که بازیکن خاصی فقط دفاع یا فقط حمله کند و برای همین در هر دو زمینه دفاع و حمله موفق عمل می‌کنیم.‌
می‌گویند پسر برانکو هستی و تو را خیلی دوست دارد، درست است؟

چنین چیزی نیست و برانکو هر بازیکنی را دوست دارد و روی هر کسی به شکل خودش حساب می‌کند. امیدوارم سال‌های سال در پرسپولیس بماند و برای تیم موفقیت کسب کند.
چند وقتی است که عصبی بازی می‌کنی و مرتب محروم می‌شوی. این موضوع چه دلیلی دارد؟

بازی قبلی به نظرم داور بازی مقصر بود که نتیجه نگرفتیم و یک گل آفساید شیرازه تیم را به هم ریخت و من یک اعتراض ساده کردم و کارت زرد گرفتم. کمال هم دقیقا همین اعتراض را کرد و او هم کارت گرفت. یک سری مسائل وجود دارد که نمی‌دانیم باید با آن چکار کنیم. به نظر خودم عصبی نیست. هیچ وقت اینطور نبودم و امیدوارم از بازی‌های دیگر بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم و برای موفقیت تیمم همه کار انجام دهم.
در مورد تمدید قرارداد بازیکنان صحبت کن؟

من خودم بدون حرف و حدیث خیلی زود قراردادم را تمدید کردم و امیدوارم بقیه بازیکنانی که قرارداد ندارند هم به زودی تمدید کنند و با دلشان در تیم بمانند. پرسپولیس شرایط سختی دارد و از پنجره نقل و انتقالاتی محروم اس و الان وقت جدا شدن نیست.
ستاره روی لباس پرسپولیس بابت قهرمانی‌های لیگ است و خیلی‌ها عقیده دارند ستاره اصلی را بابت قهرمانی آسیا می‌دهند. فکر می‌کنی پرسپولیس به زودی به این عنوان می‌رسد؟

ستاره روی لباس همانطور که گفتید بابت تعداد قهرمانی لیگ است و خوشحالم که یازدهمین قهرمانی را کسب کردیم. ستاره بحث مفصلی دارد، ولی امیدوارم در آسیا بتوانیم قهرمان شویم تا هم هواداران را شاد کنیم و هم ستاره آسیایی هم بگیریم.
از بازی با السد بگو، بونجاح مهاجم خطرناکی است و در بازی رفت خیلی پرسپولیس را اذیت کرد؟

آن بازی همانطور که قبلا بار‌ها گفتیم یک اتفاق بود و در فوتبال روز خوب و بد وجود دارد. امیدوارم هواداران به کمک ما بیایند تا در بازی برگشت جور دیگری عمل کنیم و انتقام شکست از السد را بگیریم. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003M51

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم

هافبک تیم آلومینیوم اراک گفت: خدا را شکر امروز در دیدار مقابل پرسپولیس مزد زحمات‌مان را گرفتیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر نوری پس از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: یک جمله را همیشه در ذهنم داشتم که در طول فوتبال یک جا به کار ببرم؛ دست خدا را بارها در بازی دیدم. حمد و سپاس از آن کسی است که به من نیازی نداشت، اما هرگز فراموشم نکرد. خدا را شکر امروز مزد زحمات‌مان را گرفتیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و دو بار از ما پیش افتاد، اما آنقدر پشتکار داشتیم که هر دو بار بازی را برگرداندیم. حتی در پنالتی هم عقب افتادیم، ولی برای بار سوم دست خدا را دیدم و توانستیم بازی را ببریم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی درباره اینکه این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، گفت: این نظر سرمربی است و باید احترام بگذاریم. او تفکراتی دارد. این بازی هم دو بر صفر عقب بودیم و به بازی آمدیم و توانستیم مساوی کنیم. ما در چند بازی قبل روی اتفاقات گل خوردیم و تلاش می‌کنیم در جدول لیگ هم جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی امیدوار هستند یا خیر، تصریح کرد: من دو سال پیش تجربه فینال را داشتم، آن موقع همه گفتن که حق آلومینیوم قهرمانی است. آقای حسینی این ذهنیت را در ما ایجاد کرده است و به من گفت به لحظه‌ای فکر کن که می‌خواهی جام را بالا ببری. ان‌شاءالله خدا کمک کند و جام بیاوریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند