Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:19:46 GMT

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو گرم حشیش و دستگیری ۳ قاچاقچی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۳۷۵۹

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو گرم حشیش و دستگیری ۳ قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۲ کیلو گرم حشیش و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "محمد بخشنده" با بیان این مطلب گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی با همکاری همدستانش با خرید مواد مخدر از استان های جنوبی کشور و انتقال آن به پایتخت فعالیت گسترده ای در توزیع مواد مخدر دارد، ماموران این پلیس برای دستگیری متهمان، وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انجام تحقیقات ادامه داشت تا اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم به همراه دو همدستش پس از خرید مواد مخدر از قاچاقچیان قصد دارد آنان را از استان های مرکزی با یک دستگاه پاترول به پایتخت منتقل کند که تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد.

وی ادامه داد: تیم هایی از ماموران پلیس فاتب با هماهنگی مرجع قضایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان به محورهای مواصلاتی متصل به استان های مرکزی اعزام تا اینکه پس از چندین ساعت گشتزنی نامحسوس و هدفمند، سرانجام خودروی موصوف را در عوارض کاشان شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان داشت: بلافاصله ماموران دستور توقف دادند ولیکن راننده خودروی موصوف بدون توجه به فرمان پلیس، از محل متواری گشت. در ادامه این تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با استفاده از شلیک چند تیر هوائی، خودرو را متوقف و متهم و همدستانش ر ا دستگیر کنند .

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از پاترول موصوف موفق شدند ۲۰۲ کیلو گرم حشیش را در زیر صندلی های آن کشف کنند، اظهار کرد: متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده پس از تکمیل پرونده، برای انجام مراحل قضایی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند