Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین سالگرد شهادت شهید "حیدر ابراهیم‌خانی" شهید مدافع حرم ملایر ۲۳ فروردین ماه در ملایر برگزار می‌شود. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، شهرستان ملایر یک‌هزار و 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرده است ضمن اینکه دو تن از شهدای مدافع حرم استان همدان از شهرستان ملایر هستند که شهید "حیدر ابراهیم‌خانی" و شهید "سعید شاملو" دو شهید مدافع حرم شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین سالگرد اولین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر روز پنجشنبه 23 فرورین ماه امسال در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرستان ملایر و با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام رضا تاج‌الدینی از اساتید حوزه علمیه استان مرکزی است.

شهید "حیدر ابراهیم‌خانی" متولد سال 1365 است که در تاریخ 14 فروردین در عملیات مستشاری در سوریه به دست تروریست‌های تکفیری داعش به شهادت رسید.

این شهید گرانقدر نخستین شهید مدافع حرم شهرستان از گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر و هفتمین شهید مدافع حرم استان همدان است.

انتهای پیام/l

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رحیم محمدی از خانواده این شهید راه سلامت تجلیل کردند.

 شهید مدافع سلامت رحیم محمدی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم