Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا  تهران، مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۹۷ با تبریک سال جدید اظهار داشت: نام و یاد ۲۲۰ هزار شهید انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و همه آحاد جامعه وظیفه‌دارند نام و یاد شهدا را در همه عرصه‌ها زنده نگه‌دارند.

 

وی بابیان اینکه سال ۹۷ سال بابرکتی است که ابتدا آن با ولادت حضرت علی (ع) آغاز می‌شود، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به نام‌گذاری سال با بینش و انگیزه والا تصمیم می‌گیرد که این نام‌گذاری‌ها با دغدغه‌های مردم و مشکلات اقتصادی نام‌گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای اداری شهرستان قرچک افزود: کشور در سال ۹۷ ازنظر اقتصادی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و اقتصاد ایران اسلامی روبه‌جلو حرکت خواهد کرد و نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری هم بر همین اساس است.

 

مرسل پور تصریح کرد: مردم ایران اسلامی باید قدر آسایش و امنیت را بدانند و این آسایش و امنیت به برکت خون پاک شهدا به دست آماده است.

 

وی افزود: تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۷، سه پروژه مهم همچون کارخانه رومبلی که بیش از ۵۰۰ نفر جذب خواهد کرد، راه‌اندازی و بهره‌برداری بیمارستان ۹۴ تختخوابی شهید ستاری و فاز اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان قرچک است که توسط مسوولان کشوری افتتاح می‌شود.

 

فرماندار شهرستان قرچک تأکید کرد: مدیران و روسای ادارات باید خط قرمز را که نظام و رهبری است، حفظ کنند و این خطوط عبارت است از حفظ حریم خانواده شهدا، ایثارگران و نظام اداری و باید مردم و مسوولان با توجه به منویات رهبری بر اصل وحدت تأکید داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان قرچک در خصوص مشکل راه‌آهن در قرچک گفت: با توجه به نامه ارسالی از سوی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی، اقدامات عمرانی این شرکت در سال جدید در شهرستان قرچک انجام می‌شود.

 

رئیس شورای اداری شهرستان قرچک اظهار داشت: در حوزه تولید، شرکت سیم و کابل شهرستان قرچک، جزء دو شرکت صادر کنند سیم و کابل کشور است که برای خود یک برند محسوب می‌شود و باید از این شرکت‌ها در سال جدید حمایت بیشتری در جهت تولید و اشتغال کرد.

 

وی خطاب به مسوولان شهرستان قرچک گفت: ادارات در مصرف آب و برق با توجه به فصل تابستان، باید مدیریت شود و روسای ادارات این دو موضوع را به‌گونه‌ای پیش ببرند که صرفه‌جویی لازم انجام شود و در این خصوص مردم نیز به کمک مسوولان بیایند.

 

فرماندار قرچک گفت: همه روسای ادارات باید از کالای ایرانی در جهت رشد و توسعه کشور استفاده کنند و تولیدکنندگان نیز باید کیفیت کالای داخلی را افزایش دهند.

 

گفتنی است نخستین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۷ با دستور جلسه ارائه گزارش اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی در خصوص وضعیت اشتغال سال ۹۶ در شهرستان، اتخاذ تمهیدات لازم برای اجرای طرح‌های سال ۹۷ و اتخاذ تصمیم لازم در خصوص چگونگی اجرای همایش حمایت از کالای ایرانی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به ریاست مسعود مرسل پور فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام‌جمعه، معاونین فرماندار، اعضای شورای تأمین روسای ادارات و خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان جامعه جمهوری اسلامی شورای اداری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران،  چندپروژه‌ بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموع تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج با حضور علیرضا زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار فیروزکوه، امام جمعه شهرستان ، معاونین فرمانداری فیروزکوه افتتاح شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در خصوص افتتاح پایگاه بهداشتی آل یاسین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسئولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه سیتی اسکن این بیمارستان اظهار داشت: مجموع سیتی اسکن بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان بیان نمود و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان  در مسیر سه استان می‌باشد و در تصادفات جاده ای ، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمترو دقت بالاتری  دارد بسیار مورد نیاز بوده،  افتتاح شده است.

این مقام مسئول در رابطه با مرکز سراج نیز بیان داشت: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی  به صورت ساختارهای یکپارچه هستند ، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدواریم با کمک مسئولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم  درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی شهرستان ابراز امیدواری کرد و اذعان داشت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسئولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشالله در آینده نزدیک شاهد حضور  هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند