Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه زوائد بصری باعث آلودگی محیطی شده و آرامش شهروندان را از بین خواهد برد، افزود: باید سعی شود از زیبا سازی هایی استفاده کرده که هیچ گونه خدشه ای به هویت و تاریخ این شهر وارد نکرده و از آن نیز به عنوان برند در کشور یاد شود.
وی ضمن این مطلب که در طرح استقبال از بهار ۳۷المان نوروزی در سطح شهر نصب شده است، ابراز داشت: فصل بهار و ایام نوروز فرصت و فضای مناسب به منظور حضور و مشارکت هنرمندان در فضا سازی خلاقانه محیط شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار شاهرود با اشاره به اینکه هم گامی هنرمندان با شهروندان در پیشواز از بهار ایجاد نشاط و پویایی در محیط شهری ، امکان بروز و اجرای ایده ها و آثار هنری با شیوهای بیانی مختلف، اجرا و نمایش فرآیند آفرینش های هنری متناسب با محیط شهری و ایجاد فرصت آشنایی شهروندان با فرآیند خلق اثر هنری را می کند، اظهار داشت: اقدامات ارزشمند و خوبی در راستای زیبا سازی در شاهرود اتفاق افتاده که تلاش می کنیم کارهای مثبت را ادامه داده و با پوشش نقاط ضعف، به کارهای زیبا سازی شتاب بیشتری دهیم.
احمدی در پایان استقبال شهروندان و مسافران نوروزی از المانهای نصب شده در سطح شهر را، خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: ریسه آرایی ، روشنایی میادین ، معابر و المانها، حذف زوائد بصری، رنگ آمیزی جداول، نصب پایه پرچم و پرچم پلهای سطح شهر و برگزاری جشنواره نگارگری تخم مرغهای غول پیکر از جمله فعالیت های واحد زیبا سازی شهرداری شاهرود در ورود به سال جدید بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

 مدیر طرح بازافرینی شهری شهرداری اصفهان در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان لزوم استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

حسن سلمانی افزود: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان ۵ طرح خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است.

او گفت: برای جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در محله جامی در جهت تحقق برنامه‌های بازافرینی محله  باید دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان راه اندازی شود.

سلمانی با تشریح اقدامات پیشرو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح ان‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازافرینی تاکید کرد و گفت: شهرداری  مزایا و تسهیلات خوبی  برای متقاضیان بازافرینی و نوسازی درنظر گرفته اما  نیاز است تمام ارگان‌های اجرایی در این امر مشارکت کرده و مردم به عنوان صاحبان شهر ، اصل جدایی ناپذیر این مشارکت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • شهر و حیات مدنی
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه