Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای بدهی های باشگاه نفت به بازیکنان و عوامل سابق این باشگاه عاقبت باعث شد تا وکیل بازیکن ملی پوش امروز حکم توقیف اموال نفت را به اجرا در آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدهی های باشگاه نفت تهران که پیش از این عواقب سختی چون حذف از لیگ قهرمانان را برای این تیم به همراه داشت حالا دردسرهای تازه ای برای این باشگاه قدیمی تهران به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز وکیل علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق تیم نفت و حال حاضر پرسپولیس ، همانطور که پیش از این گفته بود با حکم توقیف اموال به این باشگاه رفت و تمامی اموال موجود در باشگاه نفت را توقیف کرد.

امروز وکیل بیرانوند و ماموران اجرایی که به باشگاه نفت رفته بودند حتی توپ ها ، کاورها ، قیف ها و وسایل تمرین و از آن جالب تر همه وسایل اداری این باشگاه ، از میز و صندلی تا نوار چسب و منگنه را توقیف کردند.

بعد از انجام مراحل توقیف، شخصی به عنوان حافظ اموال تعیین شد و اموال توقیف شده به صورت امانت در اختیار او ماند تا اگر طرفین مصالحه نکردند آن ها به طلبکار یعنی علیرضا بیرانوند داده شود. البته که آنطور که مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند می گوید آن ها به میزان طلب ۸۷۹ میلیون تومانی این بازیکن در صورت حل نشدن مشکل بدهی از سوی باشگاه، اموال این باشگاه را توقیف و به جای مطالبات برخواهند داشت. باید دید در روزهای آینده مسئولان برای حل این مشکل جدید باشگاه نفت در سه هفته مانده به پایان رقابت ها و در روزهای حساس مسابقات چه راهکاری در نظر خواهند گرفت هرچند که این بدهی مربوط به سال های پیش است و به نظر می رسد حل شدن آن به این سادگی ها نباشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد غمخوار، خبرنگار جام جم در توئیتی در شبکه ایکس با انتشار فیلم مصاحبه با الهام رحیمی‌فر، وکیل تتلو نوشت:

بیشتر بخوانید: تتلو در عید فطر آزاد می‌شود؟

امروز با وکیل تتلو حرف زدم. از روند رسیدگی به پرونده راضی بود و می‌گفت : تتلو در زندان شعدی در مدح حضرت علی (ع) سروده و امیدوار است آهنگش را بسازد. به گفته خانم رحیمی فر، تتلو برای دیدار خانواده‌اش با منعی رو به رو نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229599 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • نخستین ویدیوی علیرضا بیرانوند به عنوان مدل!
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس