Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمدحسین کریمیان معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر در مراسم معارفه معاون آموزشی این دانشگاه گفت: طی دو سال گذشته اعضای هیئت علمی در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی دانشگاه کمک‌های بسیاری انجام داده‌اند. امیدورایم در آینده نیز این حمایت و کمک‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در دوره مدیریت جدید این معاونت، براساس برنامه راهبردی دانشگاه حرکت می کنیم و روالی که در زمان مدیریت دکتر سروش نیز وجود داشت، پیگیری خواهد شد.

 کریمیان خاطرنشان کرد: برنامه معاونت آموزشی این دانشگاه ارتقا سطح آموزش به صورت کیفی و کمی است.

فارغ التحصیلان کارشناسی از نظر مهارتی قوی نیستند

وی عنوان کرد: فارغ التحصیلان ما در دوره کارشناسی در سطح بسیار عالی قراردارند اما از نظر مهارت خیلی قوی نیستند که برنامه داریم این وجه از دانشجویان دانشگاه را نیز تقویت کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: باید کاری کنیم که مهندسان ما برای ورود به بازار کار دغدغه ای نداشته باشند.

کریمیان گفت: سروسامان دادن گروه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این معاونت است. همچنین موضوع نظارت مستمر نیز در این معاونت پیگیری خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: برترین‌های تدریس یاران در سایت دانشگاه معرفی می شوند که اسامی برترین های ترم گذشته اعلام شده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/