Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:53:46 GMT

«مهمانان ویژه» از آی فیلم پخش می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۴۶۴۰

«مهمانان ویژه» از آی فیلم پخش می شود

تهران - ایرنا- مجموعه تلویزیونی طنز «مهمانان ویژه» از 22 فروردین ماه از شبکه آی‌فیلم پخش می شود.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی «مهمانان ویژه» به کارگردانی سید جواد رضویان و تهیه‌کنندگی سعید اردکانی در جدول پخش کانال فارسی این شبکه قرار گرفته است.
این مجموعه تلویزیونی 14 قسمتی در سال 91 از شبکه یک سیما پخش شد و محسن کیایی نویسنده فیلمنامه آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماجرای این سریال از این قرار است: مجید جوان موفق، تحصیل‌کرده و باکمالاتی است که قصد دارد، به خواستگاری دختر همسایه به نام پریسا برود، پدر پریسا رئیس دانشگاهی است که مجید در آن تدریس می‌کند.
او از مجید می‌خواهد به‌ همراه خانواده‌اش، برای مراسم خواستگاری، در آخر هفته به خانه آنها بروند.
فقیهه سلطانی، افشین سنگ‌چاپ، امیرحسین صدیق، داریوش اسدزاده، آشا محرابی، ایمان صفا، بیتا سحرخیز، پوراندخت مهیمن، رضا بابک، علیرضا خمسه، محسن کیایی، مرضیه صدرایی و نصرالله رادش در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.
مجموعه «مهمانان ویژه» از چهارشنبه 22 فروردین هر روز ساعت 18 روی آنتن می‌ رود و بازپخش آن در ساعت‌های دو و 10 روز بعد خواهد بود.

**بررسی قحطی در اوگاندا
عکس مشهور «قحطی در اوگاندا» در برنامه «عکس هایی که جهان را تکان می دهد» در شبکه پرس تی وی بررسی می شود.
تولید این اپیزود به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش الطافی به پایان رسیده و در نوبت پخش از شبکه پرس تی وی قرار گرفته است.
این برنامه به بررسی عکس «قحطی در اوگاندا» که در سال 1980 توسط مایک ولز عکاس انگلیسی گرفته شده است، می پردازد.
این عکس حزن انگیز که به نمادی از بحران تغذیه در آفریقا تبدیل شد، دست یک کودک مبتلا به سوء تغذیه و قربانی قحطی و گرسنگی در اوگاندا را در دستان یکی از اعضای نیکوکار یک سازمان خیریه به تصویر کشیده است.
مجموعه «عکس هایی که جهان را تکان می دهد» به بررسی برترین عکس های خبری جهان که تاثیرات گسترده اجتماعی، سیاسی و اقتصادی داشته اند، می پردازد.

** «کمبود مساجد در اسپانیا»
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، حدود یک میلیون مسلمان در اسپانیا زندگی می کنند و با این وجود آنها از کمبود شدید مساجد در ایالات مختلف این کشور رنج می برند، این در حالیست که سال های زیادی مسلمانان در اسپانیا حکمفرمانی کرده اند، همه این موارد در مستندی آماده پخش از هیسپان تی وی است.
مستند «مساله مسلمانان و مساجد در اسپانیا» به کمبود مساجد در اسپانیا و مشکلات آنها در انجام فرائض دینی می پردازد.
لوئیس کاسترو تهیه کننده این مستند به ایالت بادالونا اشاره می کند که یکی از شهرهای شلوغ کاتالونیا با حدود 280 هزار مسلمان است که تاکنون هیچ تصمیمی برای ساخت مسجد برای آنها گرفته نشده است.
مسلمانان نماز جمعه خود را هر جمعه در یکی از زمین های ورزشی برگزار می کنند، اما شهردار به تازگی این کار را هم منع کرده است.
کاسترو در ادامه مستند خود ریشه ای تر این ماجرا را دنبال کرده و در پی پاسخ به این سوال بوده که چرا تعداد مساجد در اسپانیا تا این حد کم است؟.
درحالی که مسلمانان از سال 711 تا 1492میلادی در اسپانیا حکومت کرده اند، این حضور، موجب تاثیرات اجتماعی، مذهبی و فرهنگی زیادی شده و بویژه میراث معماری خاصی برای اسپانیایی ها به جا گذاشته است.
بسیاری از تاثیرات معماری امروز ریشه در مساجد بی نظیری دارد که تحت فشار تبدیل به کلیسا شده اند.
کلیسا - مسجد کوردوبا نمونه ای از همین ماجراست.
مستند «مساله مسلمانان و مساجد در اسپانیا» که در دو اپیزود آماده پخش از هیسپان تی وی است در اپیزود دوم خود به نقاط مختلف اسپانیا سفر می کند تا مخاطب را از مشکلات مسلمانان و چگونگی انجام فرائض دینی آنها با وجود شرایط سخت موجود، آشنا کند.
مستند «مساله مسلمانان و مساجد در اسپانیا» در دو قسمت 25 دقیقه ای از روز سه شنبه 21 فروردین ساعت 7:30 به وقت تهران به آنتن پخش هیسپان تی وی می رسد و در ساعات 14:30 و 20:30 همان روز بازپخش خواهد شد.
فراهنگ **9022**1880

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فيلم شبكه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ نخبگان شاهد و ایثارگر، با اهدای لوحی از تلاش های مجموعه شرکت بیمه دی در جهت بهبود و تسریع خدمت رسانی تشکر و قدردانی کردند. متن این پیام تشکر به این شرح است:

«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ

با سلام و احترام مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر وظیفه خود می‌داند که از همه مدیران جهادی، با کفایت، خدوم و دلسوز شرکت بیمه دی و نیز از تمامی کارکنان وظیفه‌شناس و زحمتکش آن سپاسگزاری و قدردانی کند.

بیمه دی در سال گذشته در مواجهه با مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران، همه توان خود را به کار گرفت تا در یک بازه زمانی کوتاه، گام‌های مثبت بزرگ و مهمی را در راستای اهداف جامعه ایثارگر و رفع مشکلات آنان بردارد و با اراده و درایت و برنامه‌ریزی اصولی خود به ایشان آرامش و اطمینان از اجرای صحیح، منظم و به‌موقع امورشان را هدیه کند. ما این آرامش خود را مرهون تلاش‌های بی‌دریغ شما عزیزان بیمه دی می‌دانیم و از خداوند متعال برایتان بهروزی و سعادتمندی در دنیا و آخرت را می‌طلبیم. ایران قطعا با داشتن مدیران و کارکنانی کاردان و دلسوز و ایثارگر چون شما می‌تواند همیشه به خود ببالد و سرافراز باشد.

اضافه می‌کنیم که این تشکر ویژه و خالصانه از مدیریت و کارکنان بیمه دی در مقابل گستره حمایت‌ها، تلاش‌ها، هماهنگی‌ها در انجام تعهدات و رفع نگرانی از مجموعه ما، هرچند ناچیز است، اما امیدواریم انگیزه‌ای باشد تا خدمتگزاری، ایده‌پردازی‌ و نوآوری‌های شما عزیزان همچنان استمرار یابد و به‌عنوان یک منش و الگوی فرهنگی در چارچوب خدمتگزاری در جامعه نهادینه شود.

با تقدیم احترامات

مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر

گفتنی است شرکت بیمه دی در ماه های اخیر با اجرای برنامه ها و اقداماتی از جمله کاهش مدت زمان پرداخت خسارت ها، تکریم ارباب رجوع، راه اندازی سیستم نظرسنجی، افزایش تعداد مراکز درمانی در سطح کشور و .... در جهت کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان به ویژه قشر معزز خانواده شهدا و ایثارگران کوشیده است.

دیگر خبرها

  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق