Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@01:59:13 GMT

دانشگاه آزاد اسلامی خود را جدای از شهرستان‌ها نمی‌داند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۴۷۴۳

دانشگاه آزاد اسلامی خود را جدای از شهرستان‌ها نمی‌داند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک گفت: ستاد اسکان نوروزی این دانشگاه امسال حدود 3000 مسافر نوروزی را اسکان داد؛ مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همچون گذشته خود را جدای از شهرستان نمی‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر افشین صالحی در دیدار با فرماندار شهربابک اظهار کرد: شهرستان شهربابک با پتانسیل ها و جذابیت های گردشگری که دارد می تواند منبع درآمدزایی خوبی برای شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با اشاره به وجود مسافران نوروزی گفت: دانشگاه آزاد با امکانات رفاهی خوبی که دارد در خدمت مردم و شهرستان است. در حوزه پژوهشی نیز دانشگاه با دارابودن اساتید مجرب آماده برگزاری کارگاه های آموزشی برای افراد متقاضی است.

وی با بیان اینکه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در بحث تعاونی مسکن متقاضی هستند امیدواریم این امر مهم هرچه سریعتر محقق شود.

فرماندار شهربابک نیز عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در سال های گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه یکی از سرمایه های مهم شهرستان نیروی انسانی متعهد و متخصص آن بوده و دانشگاه آزاد با ایجاد فضایی سالم و علمی در این امر موفق بوده است.

علیرضا اسدی با بیان اینکه افزایش میزان ورود گردشگر به شهرستان شهربابک و موقعیت مکانی مناسب دانشگاه آزاد، از اسکان 3000 مسافر نوروزی در دانشگاه آزاد تشکر کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری