Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌ جمعه دهلران گفت: دهلران دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی در زمینه‌های مختلف نفت، گاز، کشاورزی، وسعت، جمعیت و مرزی بودن است که پیگیری مطالبات به حق مردم مهم‌ترین انتظار مردم دهلران است. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی صبح امروز در مراسم استقبال از استاندار ایلام اظهار داشت: دهلران دارای ویژگی‌های منحصربه‌ فردی در زمینه‌های مختلف نفت، گاز، کشاورزی، وسعت، جمعیت و مرزی بودن است که باید توجه ویژه‌ای نیز به این شهرستان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌ جمعه دهلران گفت: مردم مطالباتی دارند که انتظار دارند توسط استاندار پیگیری و عملیاتی شود.

وی توجه به جوانان بیکار تحصیل‌کرده و استفاده از ظرفیت نخبگان شهرستان در موضوعات استخدامی و همچنین استفاده از نیروهای بومی در شرکت‌های دولتی و خصوصی را ضروری دانست و بیان کرد: توجه به وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: شهرستان دهلران از نظر داشتن جاده‌های مناسب و استاندارد وضعیت خوبی ندارد و باید در رابطه با چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران تصمیم عاجل گرفته شود.

امام‌ جمعه دهلران وجود تصادفات زیاد در این محور را علت نامناسب بودن جاده دانست و گفت: تعجیل در این کار برای نجات جان ترددکنندگان ضروری است.

موسوی دهلران را با توجه به وضعیت مناسبی که دارد بهترین گزینه برای اتصال استان به خطوط ریلی کشور از سمت اندیمشک و راه‌آهن جنوب دانست و گفت: مسیر ریلی از دهلران به مهران و استان اقتصادی‌تر و مناسب‌تر است که برنامه‌ریزان استان به آن توجه کنند.

موسوی گفت: استاندار ایلام موضوع چیلات و پایانه و بازارچه چیلات را باید برای این شهرستان در دستور کار قرار دهد تا هم وضعیت اقتصادی منطقه را متحول کند و هم برای زائران اربعین مفید باشد.

موسوی به سامانه گرمسیری اشاره کرد و گفت: در آینده قرار است از طریق سامانه گرمسیری بسیاری از زمین‌های شهرستان آبی شود که در این زمینه لازم است زمین‌های زیادی که در مسیر کاور تا ورودی شهر قرار دارد نیز مشروب شوند.

امام‌ جمعه ایلام بحث گرمای شدید دهلران را متذکر شد و تأکید کرد: با توجه به گرمای شدید دهلران لازم است تعرفه برق این شهرستان تعدیل شود زیرا هزینه‌های سنگینی را به مردم تحمیل کرده است.

چشمه‌های گوگرد شهر دهلران که موجب تخریب دستگاه‌های سرمایشی و الکتریکی شهر دهلران شده است مبحث بعدی امام‌جمعه دهلران بود که بیان کرد: باید در این زمینه نیز کارشناسی لازم برای کاهش مخاطرات و مضرات چشمه‌های گوگرد انجام شود.

امام‌ جمعه دهلران در ادامه گفت: تنها جایگاه گاز شهرستان ماه‌ها است به دلیل نبود یک قطعه تعطیل است و مردم باید هزینه‌های سرسام‌آور سوخت را متحمل شوند.

وی در پایان ارتقاء شهرستان دهلران به لحاظ شاخص‌های ارائه‌ شده به فرمانداری ویژه، توجه به سالن‌های ورزشی و قهرمانان ورزشی، انتقال دفتر نفت و گاز غرب از کرمانشاه به دهلران با توجه به وجود بیش از 90 درصد ذخایر نفت و گاز غرب کشور در دهلران، احداث دانشکده علوم پزشکی و پرستاری، توجه به بیمه محصولات کشاورزی و تو جه به کارخانه‌ها تعطیل را مورد اشاره قرارداد و گفت: مردم مطالباتی دارند که انتظار دارند توسط استاندار پیگیری و عملیاتی شود.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه پایگاه مردمی است

حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آن‌ها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.

نکونام با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، ادامه داد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم