Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی معتقد است شورای شهر با رای قاطع خود به نجفی می‌خواست بگوید که به صورت مستقل می‌خواهد در مورد آینده شهرداری تصمیم بگیرد.  احمد شیرزاد، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در مورد جلسه بررسی استعفای شهردار تهران گفت: «باتوجه به حاشیه‌هایی که در ماه‌های اخیر برای شهردار تهران به وجود آمد اعضای شورای شهر که همگی از منتخبان اصلاح‌طلبان هستند با 16 رای نشان دادند که همچنان می‌خواهند از نجفی حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او ادامه داد: «اگر انتقادات منتقدان اصلاح‌طلب و اصولگرا را در مورد سیاست‌های نجفی در نظر بگیریم می‌بینیم که شورای شهر می‌خواست اعلام کند به صورت مستقل در مورد ماندن یا رفتن شهردار تهران تصمیم گیری می‌کند. البته نجفی در این میان 4 رای موافق استعفا هم داشت که بهتر است نیمه پر لیوان را ببینیم.»
وی در این مورد اضافه می‌کند: «نباید فراموش کنیم که محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران با یک رای بیشتر توانست شهردار تهران باشد و همان یک رای باعث غرورش شده بود و بر خود می‌بالید. شهرداری تهران با توجه به سیاست‌های گذشته احتیاج به تغییراتی دارد که نجفی در این بین می‌تواند هم در جهت بهبود وضعیت گام بردارد و هم باعث بالا رفتن اعتماد مردم به عملکرد شهرداری شود.»
این فعال سیاسی در مورد وضعیت شهرداری در زمانی که نجفی برای درمان غایب خواهد بود می‌گوید: « شهردار تهران با کمک شورای شهر باید یک قائم مقام قوی و قدر انتخاب تا در زمانی که نجفی در شهرداری حضور ندارد بتواند از پس کارها بر بیاید.»
منبع: شهردارآنلاین

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند

محمد تقی ولیان در گفتگو با مهر اظهار کرد: هفته چهارم کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبد کاووس با حضور اسب‌های خراسان شمالی برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی در ادامه گفت: در هفته چهارم دور دوم پنجشنبه، نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۶ اسب شیلان امید به مالکیت پرورش اسب امید موفق شد عنوان نایب قهرمانی در مسافت هزار متر را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: در روز جمعه دور هفتم، نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۳ اسب هج بیوتی به مالکیت ایمان اسکندری با سوارکاری رامین قهرمانی موفق شد در مسافت ۱۲۰۰ متر مقام سومی را کسب کند.

ولیان افزود: در روز دوم دور هشتم نژاد، ترکمن گروه ۴ اسب کارن حسین پور به مالکیت مونا نجفی معصوم با مربیگری محسن نجفی معصوم و سوارکاری رضا فهیمی موفق شد مقام دوم را به دست آورد.

کد خبر 6096374

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر