Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نشست مطبوعاتی جشنواره فرهنگی، ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت امیرسپهبد علی صیاد شیرازی با حضور امیر فولادی رییس تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

امیر جمشید فولادی، رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این نشست، گفت: ارتش با پتانسیل خوبی که در نیروهای چهار گانه دارد در لیگ های مختلف فعالیت دارد و توانسته در 30 رشته ورزشی فعالیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بعضی از لیگ ها نیز حضور داریم. به مناسبت ۲۹ فروردین همه ساله جشنواره فرهنگی ورزشی ارتش برگزار می‌شود. این جشنواره از ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی آغاز می‌شود. امسال نیز روز ۲۱ فروردین ورزشکاران ارتش بر سر مزار این شهید بزرگوار حاضر خواهند شد و بعد از آن ورزشکاران به مرقد مطهر امام راحل خواهند رفت.

وی ادامه داد: مسابقات متفاوتی برای امسال در ارتش جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده‌ایم. مسابقات ویلچررانی را خواهیم داشت. همچنین ۱۹ قله مرتفع کشور توسط ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران فتح خواهد شد. همه ساله این همایش‌های کوهنوردی با حضور گسترده ورزشکاران ما برگزار خواهد شد. روز جمعه همه ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی در نماز جمعه با لباس‌های ورزشی حاضر خواهند شد. فعالیت‌هایی را نیز در زمینه ورزش بانوان خواهیم داشت. یکی دیگر از برنامه‌های ویژه ما برگزاری مسابقه بین تیم پیشکسوتان بسکتبال ارتش و پیشکسوتان وزارت ورزش و جوانان است

فولادی با تاکید بر اینکه برنامه چتربازی را خواهیم داشت بین ورزشکاران ارتش و همچنین مسابقات سه گانه را خواهیم داشت که به نوعی این مسابقات انتخابی برای تیم سه گانه خواهد بود، بیان کرد: تمرکز ما بر روی رشته‌هایی است که در ارتش کاربردی هستند. امسال برنامه‌های ورزشی ما بر مبنای عدد ۱۹ پایه گذاری شده چون امسال نوزدهمین سالگرد شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی است. بالای ده هزار نفر در این جشنواره در رشته های مختلف شرکت خواهند کرد.

وی در پایان، گفت: برای خانواده‌ها نیز برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده و در ورزش‌های همگانی ما تقریبا خانواده‌ها حضور خواهند داشت. یکی از اولویت‌های کاری ما توجه به بحث خانواده است. رشته‌هایی همچون تیراندازی، دوومیدانی، شنا، سه گانه و کوهنوردی بیشتر در این جشنواره فعالیت دارند. تیراندازی یکی از کاربردی‌ترین رشته‌های ورزشی در ارتش است و استعدادها را کشف خواهیم کرد و به اردوهای مختلف معرفی می‌کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران امام راحل بسکتبال تیراندازی تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امیر سرتیپ غلامعلیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: پرورش و آموزش دو مولفه انسان ساز هستند که در تمام تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وزارت آموزش و پرورش، این کار مهم و اساسی را به عهده دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه بسیار مهم است که ما قبل از اینکه وارد حوزه آموزش شویم، به پرورش توجه ویژه داشته باشیم، افزود: امروز روز بزرگداشت مقام معلم و تکریم از معلمانی است که ارزشمند‌ترین ساعات خود را برای موضوع آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم صرف می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: اعتقاد داریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است و همان طور که ما در حوزه پرورش جوانان برای دفاع از آب و خاک کشور پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل مهم در ارتقای فعالیت‌های ارتش نیز همیشه مدنظر است، گفت: حرکت ما در کنار آموزش وپرورش است؛ ولی با این تفاوت که که آموزش‌های ما  برای مسائل امنیتی است و آموزش پرورش آموزش دروس را در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند