Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- سرهنگ حداد، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان از پیدا شدن کودکان گرمساری خبر داد و گفت: با توجه به اطلاع رسانی و پیگیری مستمر ماموران انتظامی استان صبح امروز هر شش کودک مفقود شده گرمساری توسط ماموران انتظامی تهران در یکی از پارک‌های تهران مشاهده و تحویل کلانتری محل و در نهایت تحویل خانواده‌های خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: این کودکان انگیزه خود را برای فرار از منزل تکدی گری در تهران اعلام کرده اند. 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار علی اکبر جاويدان، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز، اظهار کرد: طرح مقابله با ناهنجاری های اجتماعی به ويژه کشف حجاب با عنوان (طرح نور)، از 25 فروردين ماه سال جاري همزمان با سراسر کشور در استان بويژه شهرستان بندرعباس اجرايی شد.   وی افزود: در اجرای اين طرح، ما شاهد همکاری و مشارکت خوب شهروندان به ويژه بانوان گرانقدر با مأموران پليس بوديم که نسبت به رعايت قوانين عرصه عفاف و حجاب تمکين دارند.   اين مقام انتظامی استان با بيان اينکه همه تلاش و هدف پليس اين است که بانوان عزيز در جامعه بتوانند با امنيت و آرامش خاطر به امورات زندگي و کاری خود بپردازند، گفت: از همه بانوان گرانقدر که ضمن احترام به قانون و تمکين از آن، با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان همکاری، داشتند، تقدير و تشکر می کنم.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی