Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:20:37 GMT

پاسخگويي مسئولان به مردم از برکات انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۵۷۴۹

پاسخگويي مسئولان به مردم از برکات انقلاب است

خبرگزاري آريا - گناوه-ايرنا- فرماندار گناوه گفت: پاسخگويي به نيازها و کسب رضايت مردم ازبرکات و دستاوردهاي انقلاب و از تاکيدات مقام معظم رهبري و رئيس جمهوري است که مسئولان تاکنون در اين راستا قدم هاي مثبتي برداشته و بايد دراين زمينه گام هاي بيشتري برداشته شود.

به گزارش ايرنا، سيدعلي پاک نژاد روز دوشنبه در ديدار با فرمانده و کارکنان نيروي انتظامي اين شهرستان افزود: مردم از بدو انقلاب تاکنون همواره وفاداري و پايبندي خود را به نظام و انقلاب به اثبات رساند و همه ما وظيفه داريم در پيگيري و حل مشکلات آنان همت و تلاش مضاعف کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: فرماندهي انتظامي شهرستان تقويم امنيتي را در مجموعه تحت امر خود در سال جاري در دستور کار قرار دهد.
فرماندارگناوه با بيان اينکه پليس پايه و محور اصلي ايجاد نظم و امنيت در کشور است، ادامه داد: نيروهاي دلاور و جان برکف نيروي انتظامي در همه عرصه هاي انقلاب حاضر و از کيان و ارزش هاي نظام دفاع و حفاظت کرده اند. وي گفت: در تعطيلات نوروز امسال در اين شهرستان باوجود افزايش تردد و پذيراشدن جمعيت ميليوني گردشگر و مسافر حوادث جاده اي و ترافيکي کاهش يافت طوريکه تصادف منجر به فوت رخ نداد.
پاک نژاد اظهارکرد: مجموعه نيروي انتظامي، راهور و پليس راه در تعطيلات نوروز امسال توانستند با تلاش شبانه روزي و حساسيت خاصي در برقراري نظم و امنيت و روان سازي ترافيک عملکرد خوبي داشته باشند.
وي گفت: درسايه تعامل و همکاري نيروي انتظامي با شوراي تامين و دستگاه هاي اجرايي، امنيت خاصي در سالي که پشت سرگذاشته شد حاکم و اين روند در سال جديد دوچندان خواهد شد.
فرمانده انتظامي گناوه گفت: اين فرماندهي به منظور تامين امنيت و رفاه گردشگران و مسافران نوروزي و مردم اين منطقه در تعطيلات نوروز شمار ايستگاه، نيرو و گشت هاي پليس را در سطح اين شهرستان افزايش داد.
سرهنگ حسين احمدي افزود: باتوجه به شمار زياد مسافران و گردشگران در نوروز امسال به اين شهرستان، امنيت خوبي برقرار و تصادف منجر به فوت 100 درصد کاهش يافت.
وي اظهار کرد: اين مجموعه همه توان و تلاش خود را براي برقراري نظم و امنيت در سال جاري با تعامل دستگاه هاي اجرايي و همکاري مردم بکار مي بندد.
شهرستان گناوه با جمعيت 103 هزار نفر در شمال استان بوشهر و در کرانه خليج فارس قرار دارد.
6164/6043**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند