Web Analytics Made Easy - Statcounter


سمنان- رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از پیدا شدن شش کودک مفقودشده گرمساری خبر داد و گفت: تکدیگری در تهران انگیزه اصلی آن‌ها برای فرار از منزل عنوان‌شده است.

به گزارش امتداد نیوز، سرهنگ حسین حداد ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با یادآوری اینکه شش کودک گرمساری از اتباع افغانستان هشت شب دوازدهم فروردین‌ماه ۹۷ از خانه خارج‌شده و به خانه مراجعه نکرده بودند، ابراز داشت: با توجه به فراخوان گسترده در کل کشور ساعتی پیش مأموران انتظامی تهران دریکی از پارک‌های این شهر آن‌ها را مشاهده و تحویل کلانتری محل و خانواده‌های خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه انگیزه این کودکان برای فرار از منزل تکدی گری در تهران عنوان‌شده است، افزود: این کودکان زمانی از منزل خارج شدند که والدین در خانه نبودند و بزرگ‌ترین آن‌ها ۱۲ ساله و کوچک‌ترین آن‌ها سه‌ساله است.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان بابیان اینکه خانواده‌ها باید در نگهداری از کودکان حساسیت و دقت بیشتری داشته باشند، ابراز داشت: خانواده‌ها در قبال فرزندان خود مسئول هستند و باید نسبت به رفتارهای آن‌ها کاملاً هوشیار باشند.

گفتنی است محمد ۱۲ ساله که برادر بزرگ‌تر است چند ماه قبل نیز به تهران فرار کرده و مشغول تکدی گری بوده است که توسط شهروندان به اورژانس اجتماعی تحویل و پس‌ازآن به خانواده خود در گرمسار بازگردانده می‌شود.

true برچسب ها : تکدی گری نیروی انتظامی سمنان کودکان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • حساسیت فصلی کودکان
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟؛ چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • خانم معلمی که کلاس درسش را در بیمارستان بر پا کرد
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟ | چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور