Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روز شنبه ۲۵ فروردین ۹۷ و همزمان با عید فرخنده مبعث پیامبر اسلام (ص)، مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی با حضور مدیران دانشگاه تهران و همچنین جمعی از هنرمندان، اساتید و دانشجویان تئاتر دانشگاهی در ساعت ۱۸ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی برگزار می‌شود.

مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، مرکز تئاتر تجربی دانشجویان و موسسه هنر تماشاگان و با یاد زنده‌یاد محمود استادمحمد هنرمند فقید و خالق آثاری همچون «آسید کاظم»، «دیوان تئاترال»، «سپنج رنج و شکنج» و «شب بیست و یکم» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی از مهر سال ۹۵ آغاز و تا اسفند سال ۹۶ ادامه داشت که بر اساس آن ۲۰ اثر نمایشی در روزهای شنبه هر هفته توسط گروه‌های نمایشی خوانش شد.

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی، می‌توانند در روز شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۸ به این مرکز به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مرکز تئاتر مولوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی چمنی کشورمان در شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار میشود. در این اردو که از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار میشود ، بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی مسعود بهلولی جهت آمادگی برای مسابقات آسیایی هاکی چمنی سنگاپور کسب سهمیه جام جهانی انجام خواهند داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901532

دیگر خبرها

  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر