Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@06:22:39 GMT

خادم به راي مجمع و نظر مردم احترام بگذارد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۶۵۷۱

خادم به راي مجمع و نظر مردم احترام بگذارد

خبرگزاري آريا - اعضاي مجمع با انتشار نامه اي خطاب به وزير ورزش و جوانان خواستار بازگشت رسول خادم شدند.
به گزارش خبرگزاري فارس، مجمع فوق العاده فدراسيون کشتي براي بررسي استعفاي رسول خادم در حال برگزاري است. اعضاي مجمع با انتشار نامه اي خطاب به ويزر ورزش و جوانان و ارائه آن به رئيس مجمع خواستار ابقاي خادم در سمت خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن نامه به شرح زير است:
جناب آقاي دکتر سلطاني فر
وزير محترم ورزش و جوانان و رئيس محترم مجمع فدراسيون کشتي
با سلام،
احتراما، ضمن تشکر و قدرداني از وزارت محترم ورزش و جوانان در خصوص همراهي و توجه به فدراسيون کشتي و اعضاي مجمع، به استحضار مي رساند ما اعضاي مجمع فدراسيون کشتي ضمن مخالفت دوباره با استعفاي آقاي رسول خادم از ايشان مي خواهيم به جهت احترام به رأي مجمع که اکثريت آراي آن را کسب نموده اند، نظر مردم و علاقمندان به کشتي در اسرع وقت به محل کار خود بازگردند و در کنار کشتي کشور حضور داشته باشند. اين موضوع تکليف مجمع بعنوان مهمترين رکن تصميم گيري ورزش ملي کشور به آقاي خادم مي باشد.
ضمنا با عنايت به اساسنامه فدراسيون کشتي، آقاي حميد بني تميم نايب رئيس فدارسيون کشتي همچنان مي تواند اداره امور فدراسيون را بر عهده داشته باشد و خوشبختانه تا امروز نيز کارها به شکل مناسبي پيش رفته و ما اعضاي مجمع تضمين مي دهيم که برنامه هاي کشتي کشور در آستانه بازي هاي آسيايي جاکارتا با مشکلي مواجه نخواهد شد.
قطعا با شناختي که از آقاي خادم داريم ايشان همچنان در کنار کشتي خواهند بود.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال

وزیر ورزش امروز اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان آمادگی دارد مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد.

به گزارش فارس، کیومرث هاشمی در جلسه امروز با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد:  وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.

در صورتیکه این اتفاق رخ بدهد در آنصورت پرسپولیس و استقلال مستاجر فدراسیون فوتبال خواهند شد و باید حساب و کتاب های اجاره این ورزشگاه را به فدراسیون فوتبال بدهند در حال حاضر این دو باشگاه برای هر مسابقه مبلغی را به شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی که از زیر مجموعه های وزارت ورزش است می پردازند که البته همیشه دیون معوقه ای به این شرکت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کیومرث هاشمی وزیر شد هاشمی ، متخصص ترین وزیر ورزش تاریخ جمهوری اسلامی/ آیا وزیر جدید ورزش حریف چالش‌ها می شود؟

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی
  • تصمیم وزیر ورزش درباره موی تای هنرمندانه بود