Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@15:50:57 GMT

بازگشایی و توقف ۱۶۷۹ نماد در بورس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۶۷۹۶

بازگشایی و توقف ۱۶۷۹ نماد در بورس

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، در سال گذشته تعداد ۸۹۱ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۸۰۶ نماد متوقف شده که این آمار در سال ۹۵ به ترتیب ۹۸۶ و ۹۳۴ نماد بوده است و نشان از کاهش رفت و آمدهای بورس در سال ۹۶ دارد.
 
بر اساس این گزارش، در اسفندماه پارسال، تعداد ۸۶ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۷۴ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۱۳۲ و ۷۵ نماد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مدت تعداد ۱۱۸ نماد در بازار اول بورس باز و ۹ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۹۲ و ۷ نماد بوده است.
 
افزون بر این، در بهمن ماه سال گذشته نیز، تعداد ۸۸ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۵۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۹۱ و ۸۲ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۵ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۲ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۹۰ و ۸ نماد بوده است.
 
همچنین در نخستین ماه زمستان، تعداد ۶۵ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۷۳ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷۱ و ۷۰ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۴ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۱ و ۱۶ نماد بوده است.
 
از سویی دیگر، در آخرین ماه پاییز سال ۹۶ هم تعداد ۴۳ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۸ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۷ و ۴۹ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۵ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۱ و ۱۸ نماد بوده است.
 
همچنین در آبان ماه گذشته تعداد ۷۷ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۵۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷۹ و ۸۶ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۴ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۴ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۰ و ۱۸ نماد بوده است.
 
در همین حال، در نخستین ماه پاییز پارسال نیز، تعداد ۵۳ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۵۰ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۳۵ و ۴۶ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۱ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۷ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۹ و ۳۰ نماد بوده است.
 
همچنین در آخرین ماه تابستان ۹۶، تعداد ۵۳ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۷ و ۵۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۲ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۶ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۳ و ۱۶ نماد بوده است.
 
بر اساس این گزارش،‌در مردادماه پارسال، تعداد ۱۱۲ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۱۹ و ۵۸ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۰۳ نماد در بازار اول بورس باز و ۲۵ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۷۶ و ۲۱ نماد بوده است.
 
لازم به ذکر است، در تیرماه نیز ۹۵ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۱۵۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۱۰۸ و ۱۶۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۷۶ نماد در بازار اول بورس باز و ۵۲ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۳۵ و ۶۲ نماد بوده است.
 
همچنین در خردادماه تعداد ۱۲۴ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۱۰۹  نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۱۲۷ و ۱۲۱ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۲ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۶ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۷ و ۲۹ نماد بوده است.
 
از سویی دیگر، در اردیبهشت ماه سالی که گذشت ۷۲ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۸۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۸۴ و ۸۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۰۸ نماد در بازار اول بورس باز و ۲۰ نماد در این بازار بسته بوده که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۴ و ۳۳ نماد بوده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند فملی، فولاد و شپنا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش هزار و ۳۹۵ واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

افران، اهرم و فیروزا ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب،   فردا ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۸۴، اوصتا ۴  و اعتماد  بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، اوصتا ۴ و اونیکس ۲  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت