Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری یک میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۳ درصد افزایش دارد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی حسن مظاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار 21 میلیارد و 719 میلیون تومان در قالب صدقات، زکات، نذورات، اکرام ایتام، جهیزیه، اشتغال، درمان و سایر موارد سال گذشته به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند که این مبلغ 50 درصد نسبت به سال 95 رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: یک میلیارد و 975 میلیون تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شد که این مبلغ نسبت به یک سال قبل‌تر 113 درصد رشد داشت.

مظاهری به هدف‌گذاری برای جذب دو هزار حامی در سال 97 اشاره کرد و گفت: خرید بسته‌های حمایتی در حوزه اکرام ایتام، استفاده از ظرفیت خیران بومی، مدیران دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای استانی در زمینه جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین از مهم‌ترین برنامه‌ها در این زمینه است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم نوع‌دوست و خیران نیکوکار می‌توانند برای کمک به مددجویان این نهاد به دفاتر کمیته امداد مراجعه و یا کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری واریز کنند.

مظاهری در پایان به  فعال شدن سامانه پیامکی با شماره #074 * 8877* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل، اشاره کرد.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار