Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدا و سیمایی که به جای دانشگاه بودن بیشتر شبیه مطربخانه بود و به جای نقد برخی رفتارها در مراسمات جشن و شادی اتفاقا خود با نمایش آن برای مخاطب عادی سازی کرد و حتی برخی مخاطبان به کنایه می گفتند با ضبط قسمتهای برنامه هیرکان می توانیم مجالس عروسی خود را برگزار کنیم!!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از دانشجو سلام؛ اواخر اسفند سال گذشته بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان کار و برنامه ریزی تبلیغی را یکی از عوامل موثر حفظ پایه های نظام خواندند و از همه کسانی که تریبونی برعهده دارند خواستند تربیت جامعه را برعهده گیرند چرا که مطمئنا در پیشگاه خداوند به خاطر این امکانی که در اختیار داشتند مورد سوال قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تریبونهای مهم برای انجام کار تبلیغی درست و تربیت دینی جامعه صدا و سیما است که  امام از آن به عنوان دانشگاه ملی یاد کردند.

متاسفانه در صدا و سیمای گلستان شاهد بودیم به جای اینکه این سازمان تبیلغی آموزشی، نقش میدان داری خود را ایفا کند و به مردم آموزش دهد اتفاقا خود در یکسری فرهنگها و باورهای غلط و موهوم هضم شد.

صدا و سیمای گلستان به جای اینکه به جامعه خط دهی کند و تربیت دینی انجام دهد با اجرای برنامه ها و موسیقی های بی محتوا و غیر دینی سعی در جذب مخاطب کرد.

واقعا اجرای این موسیقی که حتی برخی کسانی که شاید اهل گوش دادن بدترین نوع موسیقی بودند خود از پخش چنین موسیقی هایی از صدا و سیمای استان متعجب شدند.

صدا و سیمایی که به جای دانشگاه بودن بیشتر شبیه مطربخانه بود و به  جای نقد برخی رفتارها در مراسمات جشن و شادی اتفاقا خود با نمایش آن  برای مخاطب عادی سازی کرد و حتی برخی مخاطبان به کنایه می گفتند با ضبط  قسمتهای برنامه هیرکان می توانیم مراسم عروسی خود را برگزار کنیم!!

صدا و سیمایی که به فرموده رهبر معظم انقلاب خیلی مسئولیت دارد و تنها یک دستگاه سرگرم کننده نیست بلکه آموزنده است و در تمام دنیا برای آموزش از آن استفاده می کنند ولی متاسفانه  صدا و سیمای گلستان در یکی از مهمترین ساعات پخش برنامه ای را به نمایش گذاشت که تنها چیزی از آن نمی شد فهمید آموزش بود.

و به عقیده برخی اگر میدان را بیش از این برای خود باز می دیدند حتما رقاصه ای هم برای تکمیل بزم خود دعوت می کردند که در این یک مورد لابد معذوریت داشتند.!!

این سوال جدی از مسئولین صدا و سیمای گلستان وجود دارد چرا به جای اینکه صدا و سیما وسیله ای باشد برای سوق دادن مردم به فرهنگ اسلامی  و آشنایی آنان با درخشندگی های اسلامی و انسانی باید به این اندازه تنزل پیدا کند؟!

واقعا آیا مسئولین صدا و سیما در مورد مرز حلال و حرام موسیقی های پخش شده در برنامه هیرکان از کارشناسان علوم دینی پرسیده اند؟ مگر نه این است که طبق سخنان مقام معظم رهبری باید نوع حلال موسیقی به درستی شناسایی شود  و در معرض عموم قرار گیرد؟

به درست یا غلط باید گفت موسیقی های پخش شده در صدا و سیما ملاک ارزیابی بسیاری از مردم برای حلال یا حرام بودن قرار می گیرد چرا که آنان این رسانه را صدا و سیمای جمهوری اسلامی می دانند که در نظر آنان لابد محدودیتها و خط و مرزهی دینی را رعایت می کند.

مسئولین صدا و سیمای گلستان چه پاسخی در مقابل انبوه انتقادهای مردم استان در برابر چنین برنامه های ضد ارزشی و غلط دارند و آیا جذب مخاطب به هر قیمت صحیح است؟!

چرا به جای ابتکار برای جذب مخاطب باید به ساز و دهل خواننده های مسئله دار متوسل بشویم تا بلکه مخاطب را پای برنامه بنشانیم! باید گفت انتظار مردم از کسانی که سکان یکی از مهمترین مراکز فرهنگی را بر عهده دارند بیش از این است !

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران