Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مراوه تپه در خصوص دپوی زباله ها در خیابان امام خمینی (ره) شهر گفت: این زباله ها در ملک خصوصی است و باید صاحب ملک به ما اجازه ورود دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، ریختن زباله ها در زمینهای خالی علی رغم وجود سطلهای زباله و تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری برای جمع آوری زباله ، چهره زیبای شهر و محل ما را زشت و نازیبا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش تصویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد مقدار بسیار زیادی زباله در خیابان امام خمینی، انتهای کوچه فرهنگ۲، محل تلاقی رودخانه آنه کر ورودخانه قرقیجق جمع شده و کسی نیز اقدام به جمع آوری آن نمی کند.

برای همین منظور با گلالک بیگی زاده، شهردار مراوه تپه تماس گرفتیم و از وی در این خصوص توضیح خواستیم.

بیگی زاده در خصوص موضوع گفت: شخصا به همراه ریاست شورای شهر درمحل حضور یافتیم، بررسی حاکی از این بود که در محل مورد نظر با وجود سطل زباله مکانیزه و ارائه مناسب خدمات شهری متاسفانه عده ای از شهروندان اقدام به دپوی زباله در محل نموده اند .

وی در خصوص علت جمع آوری نشدن این زباله ها هم گفت: محل مورد نظر ملک شخصی بوده و شهرداری بدون اجازه مالک حق ورود به محل و تسطیح و پاک سازی را ندارد.
جای سوال اینجاست که چرا با وجود خدمات شهری مناسب چنین اقداماتی رادرسطح شهر شاهد هستیم؟؟؟؟

شهروندان محترم، شهر و زیبایی آن با تلاش همه ما زیبا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفجه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با آقای سامح شکری، همتایم از مصر در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع غزه و تلاش‌های جاری جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان رایزنی و تبادل نظر کردیم و در ادامه به تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق و واکنش نیروهای مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع پرداختم و از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تشکر کردم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است.»

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • جمع آوری تمام آب‌های سطحی در دزفول طی سه ساعت
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • عدم تفکیک زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی