Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > کشتی - اعضای مجمع فدراسیون کشتی برای بار دوم با استعفای رسول خادم مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛خروجی مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی این بود؛مخالفت با استعفای رسول خادم.این اتفاق در حالی افتاد که اعضا حتی حاضر به انتخاب سرپرست هم نشدند و  با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواهان این شدند تا شرایط بازگشت خادم به فدراسیون کشتی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حاشیه های به وجود آمده برای علیرضا کریمی و رقابت نکردن او با رقیبی از رژیم صهیونیستی خادم از سمتی که در فدراسیون داشت کناره گیری کرد و از متولیان ورزش خواست تا تکلیف این ماجرا را مشخص کنند.او اعلام کرد تا زمانی که این ماجرا مشخص نشود حاضر نیست تا به فدراسیون بازگردد.
حالا اما اعضای مجمع برای دومین بار با استعفای او مخالفت کرده اند و از وزارت ورزش و شخص وزیر خواسته اند تا پیگیری های لازم برای بازگشت خادم به کشتی را انجام بدهد.

251 41

کلید واژه‌ها : رسول خادم - فدراسیون کشتی - کشتی فرنگی - کشتی آزاد -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رسول خادم فدراسیون کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است