Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@21:20:00 GMT

تصاوير و فيلم حضور وکيل بيرانوند براي توقيف اموال باشگاه نفت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۸۲۹۸

تصاوير و فيلم حضور وکيل بيرانوند براي توقيف اموال باشگاه نفت

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاري آريا - وکيل دروازه‌بان سابق تيم فوتبال نفت تهران براي توقيف اموال اين باشگاه امروز راهي محل تمرين اين تيم شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، عليرضا بيرانوند يکي از افرادي است که از باشگاه نفت طلب دارد و او حکم توقيف اموال اين باشگاه را دريافت کرده است.
در همين راستا امروز وکيل بيرانوند در محل تمرين نفت حاضر شد تا براي توقيف اموال اين باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد که البته بعد از صحبت‌هايي که با او انجام شد از اين دروازه‌بان چند روزي زمان گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در زير تصاوير و فيلم‌هاي اين اتفاق را مشاهده مي‌کنيد.




انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!

 بسیاری از هواداران خود را خوش‌شانس می‌دانند اگر بتوانند یک‌بار در زندگی خود یک بازی بزرگ از باشگاه مورد علاقه خود را به‌صورت زنده در استادیوم ببینند. در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و آرسنال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک پسر توپ‌جمع‌کن حتی بیشتر از بقیه هواداران خوش‌شانس بود.

در دقیقه ۵۰ ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن، از جمله توماس مولر ۳۴ ساله، در کنار زمین در حال تمرین و آماده شدن برای حضور احتمالی در زمین بودند.


در اتفاقی جالب ماتیس تل ۱۸ ساله یک نوع خاص را برای گرم کردن انتخاب کرده بود. در طول پخش بازی از شبکه دازن می‌شد دید که ستاره جوان بایرن توپی را برداشته بود و در حال پاس‌کاری و تمرین با توپ‌جمع‌کن بود.

با اینکه ماتیس تل در ادامه به بازی نرفت و شانس حضور در پیروزی ۱-۰ تیمش را به‌دست نیاورد، اما با این کار جالبش یکی از صحنه‌های ماندگار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خلق کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس