Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فیلم سینمایی جدید "فرناندو لئون دی آرانوآ" برای سومین بار پیاپی تغییر نام داد و این بار برای اکران نام تازه "پابلو دوست داشتنی" را برای خود برگزید.

در ابتدا این فیلم با نام "اسکوبار" پیش تولید خود را آغاز کرد و در حین فیلمبرداری نام تازه "بهشت گمشده" را برگزید اما این پایان کار نبود و برای بار سوم نامی تازه را اختیار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"خاویر باردم" در نقش دلال و فروشنده مطرح مواد مخدر Drugs به نام "اسکوبار" بازی کرده و "پیتر سارسگارد" طبق آخرین اخبار Latest NEWS نقش مامور مخفی روبروی وی را ایفا خواهد نمود. سارسگارد به تازگی به نقل از ایندی وایر به پروژه اسکوبار اضافه شده است.

در خلاصه داستان "پابلو دوست داشتنی" آمده است: یک خبرنگار طی اتفاقی به یکی از خطرناک ترین دلالان مواد مخدر علاقه مند می شود.

فیلمنامه "اسکوبار" بر اساس رمانی از "ویرجینیا والجو" نوشته شده و "دی آرانوآ" بازنویسی و تبدیل به فیلمنامه این فیلم جنایی را بر عهده دارد.

نکته جالب در مورد این فیلم همکاری خاویر باردم و پنلوپه کروز در کنار یکدیگر است. این دو بازیگر Actor امسال در دو فیلم "پابلو دوست داشتنی" و پروژه جدید اصغر فرهادی همبازی شده اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فیلم مواد مخدر Drugs آخرین اخبار جنایی بازیگر Actor عکس مشهور تصاویر زوج دوست حوادث زن قتل قاتل دستگیری ایران عکس دختر پلیس جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو

روایت عجیب و باورنکردنی خواننده‌ای که ۱۶سال پیش قطعه‌ای را خواند و همه جا پخش شد و نام خواننده اصلی این قطعه مخفی ماند! این شخص در این برنامه «صداتو» ادعا می‌کند خواننده اصلی آهنگ معروف فریدون فروغی یعنی «تنهاترین عاشق» خودش است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # موسیقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند
  • لحظه فرو ریختن سقف مسجد مشهور بر اثر سیل
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • عکس| جدیدترین عکس حسین طاهری در کنار پدرش