Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) گفت: مراسم عمامه گذاری و جشن مبعث با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عادل محسنی مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، درباره مراسم عمامه‌گذاری طلاب این حوزه علمیه، گفت: تا کنون مراسم عمامه‌گذاری در حوزه علمیه امام خمینی(ره) به مدت 10 سال برگزار شده است که امسال هم همچون سنوات گذشته این مراسم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر ساله طلابی که به دروس فقه و اصول و اتمام شرح لمعه دست پیدا می‌کنند برای عمامه‌گذاری معرفی می‌شوند.

حجت الاسلام محسنی درباره سخنران مراسم، اظهار داشت: این مراسم روز شنبه 25 فروردین همزمان با جشن روز عید مبعث با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی ساعت 17 در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه برای این طلاب جلسات متعددی برگزار شده است، ابراز کرد: تعداد طلابی که در این روز معمم می‌شوند 17 نفر خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور آیت‌الله صدیقی و استادان و طلاب حوزه علمیه برگزار می‌شود و حضور برای عموم خواهران و برادران آزاد است.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی دیدار با مراجع حسن روحانی روز ملی فناوری هسته ای کالای ایرانی مراجع و علماء مراجع روز طبیعت درس فقه مراجع دولت عمامه گذاری طلاب حوزه مراسم عمامه گذاری عمامه گذاری کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر،نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه حضور دارند.

با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

نشست خبری این دوره از نمایشگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ یکشنبه در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095064 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)