Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@23:31:06 GMT

کلانی: محافظه کاری تنها نقطه ضعف برانکو است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۸۷۸۷

کلانی: محافظه کاری تنها نقطه ضعف برانکو است

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   حسین کلانی  در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ هفدهم، گفت: پرسپولیس توانست 2 بار متوالی قهرمان لیگ ایران شود و این افتخار بسیار بزرگی است. با این حال بازیکنان باید بدانند شرایط در فصل آینده بسیار متفاوت خواهد بود و تکرار قهرمانی برای سومین بار سخت تر است.
وی با تمجید از عملکرد برانکو ادامه داد: پرسپولیس در سه سال اخیر شرایط بسیار خوبی را همراه با این مربی کروات تجربه کرده است و او به عنوان نفر اول تیم عملکرد فوق العاده ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بزرگترین نقطه ضعف برانکو در مدت حضورش در این تیم نیز اظهار کرد: شاید بزرگترین ضعف وی محافظه کاری بیش از اندازه او باشد. البته باید دلایل سرمربی تیم را هم در خصوص این مساله دانست و قطعا او هم نکاتی برای این نوع رفتار خود دارد.
وی تصریح کرد: به برانکو پیشنهاد می کنم در فصل آینده از بازیکنان جوان خود بیشتر بهره ببرد زیرا آینده پرسپولیس در دستان همین جوانان مستعد است.
کلانی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش مسئولان باشگاه مشکل جذب بازیکن برای فصل آینده حل شود زیرا در غیر این صورت پرسپولیس در فصل آینده کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه گذشته با برتری یک بر صفر مقابل پدیده مشهد و سه هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور توانست برای دومین بار پیاپی قهرمان شود.

*** معرفی سرمربی تیم امید ظرف 2 هفته
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص زمان معرفی سرمربی تیم امید نیز گفت: سرمربی این تیم ظرف 2 هفته آینده به همراه برنامه های دقیق آن مشخص خواهد شد.
وی در رابطه با ایرانی یا خارجی بودن سرمربی تیم امید، اظهار کرد: این مساله هنوز مشخص نیست و مسئولان ذیربط در حال انجام مذاکرات هستند.
تیم امید ایران پس از ناکامی با امیر حسین پیروانی، بیش از هشت ماه فاقد سرمربی است.

*** تاثیر گذاری کمیته فنی
کلانی در خصوص جلسات کمیته فنی فدراسیون فوتبال، گفت: هنوز در این جلسات شرکت نکرده ام اما قرار است در هفته جاری نخستین جلسه این کمیته برگزار شود و در آن اتفاقات بسیار خوبی به خصوص برای تیم امید رقم بخورد.
وی در رابطه با انتقاد برخی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص بی ثمر بودن تصمیمات این کمیته، اظهار کرد: حضورم در کمیته به خاطر دینی است که به فوتبال ایران دارم و با توجه به صحبت هایی که با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، احساس می کنم کمیته فنی می تواند در رشد فوتبال کشور تاثیر گذار باشد.
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص استعفای محمود یاوری از این کمیته نیز اظهار داشت: برای او سوء تفاهمی به وجود آمده بود که خوشبختانه حل شد و قطعا در جلسات آینده کمیته فنی حضور می یابد.

** بهبود روابط «کی روش» با مربیان داخلی
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در ادامه به اختلافات مربیان داخلی با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: این ارتباط باید هر چه سریعتر و پیش از شروع جام جهانی بهبود یابد چرا که اختلاف سلیقه ها و برخی حرمت شکنی ها به هیچ وجه زیبنده نیست.
وی تصریح کرد: در مشکل به وجود آمده کی روش هم مقصر است و او هم باید تلاش بیشتری در برقراری ارتباط با مربیان داخلی می کرد. رسانه ها هم باید مانند فیلتر عمل کرده و حداقل از انتشار برخی اظهارات خودداری کنند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!