Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از سیاستهای جدی وزارت ورزش و جوانان حضور پررنگ بخش خصوصی در عرصه ورزش است و شرایط نیز برای جذب بخش خصوصی اقتصاد به عنوان حامی ورزش مهیا است. امیررضا خادم در حاشیه مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور در شهرستان فیروزه، اظهار داشت: یکی از سیاستهای جدی وزارت ورزش و جوانان حضور پررنگ بخش خصوصی در عرصه ورزش است و شرایط نیز برای جذب بخش خصوصی اقتصاد به عنوان حامی ورزش مهیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور از یک سو باید با برنامه باشد و از سوی دیگر همراه با انتظارات نامعقول این بخش نباشد.

وی در ادامه به جایگاه مردمی و سابقه تاریخی کشتی چوخه در خراسان اشاره و بیان کرد: امسال با کمک دولت و مجلس و اختصاص ٢٧ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه بخش ورزش، اعتبارات خوبی به منظور حمایت از ورزشهای روستایی و همگانی در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اکثر شهرهای خراسان رضوی دارای گود کشتی با چوخه هستند. امسال برای ساماندهی گودهای کشتی با چوخه در سطح کشور برنامه مدونی در نظر گرفته شده است. کشتی با چوخه تاکنون بر ورزش کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور موثر نبوده اما فدراسیون در نظر دارد رشته های مختلف کشتی سنتی را به صورت بین المللی درآورد. کشتی پهلوانی نیز در اولویت قرار دارد و ساماندهی مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی در همین راستا صورت می گیرد.

وی گفت: رشته های کشتی سنتی باید در همه نقاط کشور توسعه یابند و بعد به سمت ملی و بین المللی شدن آنها حرکت کرد.

بیست و دومین دوره مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور به مناسبت بیستم فروردین 'روز ملی فناوری هسته ای' با حضور 200 چوخه کار از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، البرز، تهران، مازندران، گرگان، قم و سمنان در روستای گرماب شهرستان فیروزه برپا شده است. این روستا در فاصله 19 کیلومتری جنوب غرب فیروزه قرار دارد. مرکز شهرستان 43 هزار نفری فیروزه در فاصله 147 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی  همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان