Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@03:46:33 GMT

تا پایان فروردین 97همچنان # حرفه_ای_باشید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۸۸۰۷

تا پایان فروردین 97همچنان # حرفه_ای_باشید

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ بانک تجارت در ایام نوروز 97 با هدف ایجاد فضای شور و نشاط نوروزی درمیان کاربران فضای مجازی و ایجاد فرصت تعامل بیشتر با دنبال کنندگان صفحات بانک تجارت، مسابقه عکس "حرفه ای ها" را در   شبکه های اجتماعی برگزار کرد که مهلت شرکت در این مسابقه به دلیل استقبال کاربران تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
علاقه مندان می توانند تا پایان فروردین ماه جاری عکسهای سلفی خود در کنار هر یک از افراد حرفه ای که مهارت ویژه ای در شغل یا زندگی شان( آشپز ، راننده ، ورزشکار ، تعمیرکار و ... ) دارند را در صفحات اجتماعی خود منتشر کنند. از بین عکس های منتشر شده توسط کاربران پس از داوری، 26 عکس برگزیده  بمناسبت نیمه شعبان در نیمه اول اردیبهشت ماه  معرفی و جوایز مسابقه به برندگان اهدا می شود.
 
کاربران درنظر داشته باشند ، انتشار عکس به صورت عمومی به گونه ای که بازدید عکس در تلگرام و پسند( لایک) پست در اینستاگرام قابل مشاهده باشد و درج هشتگ "# حرفه_ای_ باشید " زیر پست مربوط به عکس برای شرکت در مسابقه"حرفه ای ها" الزامی بوده و خلاقیت و رعایت اصول عکاسی از معیارهای اصلی انتخاب عکس های برگزیده است.بانک در پایان مسابقه" حرفه ای ها " ازطریق صفحات رسمی خود در شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی ، مجموعه ای از عکس های ارسالی که از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند را منتشر می کند .
 
علاقه مندان، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقه به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام بانک تجارت مراجعه نمایند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد

از چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تراکتور در تبریز میزبان استقلال است. دیداری که در بازی رفت و در تهران با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی‌ها به پایان رسید.

تراکتور این فصل مقابل تیم‌های مدعی یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان از پنج مسابقه‌ای که برگزار کرده، فقط یک امتیاز گرفته تا این موضوع یکی از اصلی ترین دلایل انتقاد به پاکو خمز باشد و حالا تی‌تی‌ها که با حمید مطهری در بازی جام حذفی خود موفق بوده و صعود کرده‌اند، آخرین شانس را دارند تا بدون کسب برد برابر یکی از سه تیم مطرح لیگ برتر، فصل را به پایان نرسانند. 

در سمت مقابل استقلال شاید در یکی از سخت‌ترین چالش‌های هفته‌های پایان فصل خود باید در مقابل تماشاگران تراکتوری بازی کند. مسابقه‌ای که چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این بازی است و تعداد زیاد بازیکنان سابق سرخابی در جمع کنونی تراکتور، این مسابقه را جذاب‌تر هم کرده است.

اما دو تیم ۳۹ مرتبه در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم آبی پوشان ۱۹ پیروزی و سهم تی‌تی‌ها ۱۱ برد بوده و ۹ مسابقه هم با تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه استقلال از هفت دیدار اخیر خود با تراکتور، در شش مسابقه برنده بوده و فقط یک بار شکست خورده تا رویارویی های اخیر دو تیم به طرز عجیبی به نفع طرف تهرانی باشد و آن‌ها را در آمارهای کلی پیش بیندازد.

با این وجود، همین تنها پیروزی تراکتور در هفت دیدار اخیر به آخرین بازی خانگی این تیم مقابل استقلال برمی‌گردد که تی‌تی‌ها با دبل محمد قنبری توانستند از سد استقلال تحت هدایت ریکاردو ساپینتو بگذرند و حالا باید دید این بار از میزبانی خود چگونه استفاده خواهند کرد.

اما با اینکه جواد نکونام در رویارویی با تراکتور بیشتر توانسته به برتری برسد اما نکته جالب رویارویی این سرمربی با حمید مطهری است؛ دو سرمربی فقط یک بار در برابر هم تیم‌های خود را وارد میدان کرده‌اند که مربی کنونی تراکتور برنده بوده است.

دو تیم بازیکنان مشترک زیادی هم در ترکیب کنونی خود دارند. از بین استقلالی ها پیمان بابایی، ایمان سلیمی، میلاد فخرالدینی و مهدی مهدی‌پور سابقه تراکتوری دارند و در اردوی قرمزها هم شش بازیکن سابقه بازی برای استقلال را دارند که شاید رویارویی ارسلان مطهری برای اولین بار پس از جدایی از استقلال با این تیم جذاب‌تر از همگی باشد.

نتیجه بازی گذشته: تراکتور در قائمشهر با یک گل مغلوب نساجی شد و استقلال در تهران با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شمس‌آذر گذشت.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۴۰ امتیاز چهارم است و استقلال با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

تراکتور - استقلال

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۷

ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

تیم داوری: پیام حیدری، فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی

ترکیب تراکتور

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری

ترکیب استقلال

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد