Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > سفر - همشهری آنلاین:
سمفونی دریاها، بزرگترین کشتی تفریحی (کروز) جهان که توسط کشتی سازان فرانسوی شانتیی دو لاتلونتیک (STX) و به سفارش خطوط دریایی رویال کاریبین اینترنشنال ساخته شده، نخستین سفر خود را در دریای مدیترانه آغاز کرد.

به گزارش يورونيوز، این کشتی تفریحی غول‌یپکر که ۳۶۲ متر طول دارد قادر است ۹۰۰۰ مسافر و خدمه را جابجا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه ساخت این کشتی ۲۲۸ هزار تُنی حدود ۱.۱ میلیارد دلار بود. این کشتی دارای سالن‌های متفاوت برای تفریحات گوناگون است.

آغاز سفر این کشتی با اعتراضاتی از سوی مخالفان سفرهای دریایی و تفریحی همراه بود. معترضان به سفرهای تفریحی دریایی بر این باورند که این سفرهای غیرضروری به محیط‌ زیست آسیب وارد می‌کنند و به همین علت باید متوقف شوند.

در همین زمینه: ناپدید شدن ۹۰ نفر در حادثه واژگون شدن قایق پناهجویان در مدیترانه تحقیق درباره پیدا شدن جسد ۲۶ دختر نوجوان در دریای مدیترانه آغاز شد ادامه موج ورود آوارگان به ایتالیا رژیم صهیونیستی چهار کشتی جنگی از آلمان خریداری می‌کند ۷۰۰ پناهجو در آب‌های جنوب ایتالیا غرق شدند واکنش اسرائیل به ورود کشتی‌های ایران به دریای مدیترانه

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ