Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فرشید بهشتی رئیس شبکه بهداشت خرمشهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی منطقه جنوب غرب خوزستان ضمن اشاره به اینکه ۹ درصد از مشکلات پنج شهر آبادان، خرمشهر، اروندکنار، مینو شهر و چوئبده مشابه یکدیگر است، از افزایش شوری آب در این شهرها به عنوان یکی از مشکلات مشترک این شهرها نام برد و گفت: در زمان حاضر موضوع از طریق مسئولان در حال پیگیری است که امید می‌رود هر چه سریع‌تر شاهد نتیجه مثبت این پیگیری‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری مهاجر بودن سگ‌های ولگرد افزود: در موضوع اتلاف سگ‌های ولگرد باید هر پنج شهر منطقه به شکل همسو وارد عمل شده و اقدامات مشابهی را به انجام برسانیم در غیر این صورت هر گونه اقدامی بی‌نتیجه باقی خواهد ماند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: کنترل ورود عراقی‌هایی که بدون ویزابه منطقه واردمی‌شوند ضروری است چرا که در زمان حاضر کنترل بهداشتی چندانی در زمان ورود آنان انجام نمی‌شود.

بهشتی از دست‌فروشان و عدم تحقق راه وعده ساخت و راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی خرمشهر به‌عنوان دیگر مشکلات این شهر نام برد و افزود: آنچه در طی سال‌های اخیر به‌ویژه در روزهای گذشته سبب نگرانی و اعتراض شهروندان خرمشهری و حتی آبادانی شده موضوع پساب کارخانه الکل سازی خرمشهر است که سبب انتشار بوی نامطبوع در فضای این دو شهر کرده که مسئولان ذی‌ربط باید هر چه سریع‌تر به این مسئله ورود کرده و در جهت رفع مشکل به‌صورت اساسی اقدام کنند.

انتهای پیام/د

کنترل بهداشتی عراقی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عزیز برگ نی در دیدار با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود:عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است.

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کررات به مرکز استان سفر کند.

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود.

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • رشد نم هوا در اروند
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان