Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:34:56 GMT

رکوردهای پرسپولیس در لیگ هفدهم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۹۰۱۴

رکوردهای پرسپولیس در لیگ هفدهم

و بالاخره پرسپولیس قهرمان شد. سرخ ها که می توانستند حتی پیش از تعطیلات نوروزی قهرمانی خود را جشن بگیرند با دو شکست پی در پی کارشان به هجده فروردین و تقابل با پدیده کشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخ های پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل پدیده قهرمان لیگ هفدهم شدند. شاگردان برانکو از قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی را مسجل کرد تا زودهنگام ترین قهرمانی تاریخ خود را در لیگ برتر تجربه کرده باشد.

سرخ ها شش رکورد را برای این قهرمانی در هم شکستند. شش رکوردی که پیش از این سابقه نداشته است.

عکس زیر شش رکورد رویایی قهرمان این فصل را نشان می دهد:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو باشگاه پرسپولیس برانکو پرسپولیس تهران سرمربی پرسپولیس قهرمانی پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید تیم ملی بارسلونا فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو فوتبال باشگاه پرسپولیس فوتبال جهان تراکتورسازی علی کریمی لیگ قهرمانان آسیا یورو 2016 برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند

تیم دختران وزنه‌برداری کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره با شایستگی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی هیئت وزنه‌برداری استان، تیم جوانان وزنه‌برداری دختران کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان همدان برگزار شد، با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره با شایستگی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

نمایندگان کردستان همچنین در بخش نوجوانان نیز موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

این دوره از مسابقات با شرکت ۱۲۶ ورزشکار در ترکیب ۲۸ استان کشور طی روزهای ۱۶ الی ۱۸ اردیبهشت به میزبانی همدان و در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

برای تیم وزنه‌برداری کردستان در بخش نوجوانان «حسنا امیری» با کسب دو مدال طلای دسته فوق سنگین، مقام نخست و عنوان قوی‌ترین دختر رده نوجوانان را کسب کرد و «آرتمیس امانی» نیز صاحب نشان برنز شد.

همچنین در بخش جوانان «مهنا عبدالهی» با کسب سه مدال طلا، مقام قهرمانی را کسب کرد، «کیژان مقصودی» یک مدال طلا و «آنیتا فیضی» نیز یک مدال نقره را برای تیم کردستان به دست آوردند.

تیم وزنه‌برداری استان کردستان با دو ورزشکار در بخش نوجوانان و شش وزنه‌بردار در بخش جوانان با مربیگری «مهسا عبدالملکی» و سرپرستی «شینا امانی» در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

کد خبر 751588

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • مورایس به قهرمانی حساسیت گرفت! | پس چرا شما تشریف آوردید؟
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود