Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالحافظ خاشی»، معاون رئیس پلیس ولایت «جوزجان» در شمال افغانستان اعلام کرد که پس از کشته شدن «قاری حکمت» سرکرده داعش در شمال افغانستان بر سر جایگزین وی میان اعضای این گروه تروریستی اختلاف ایجاد شده است.

این مقام امنیتی گفت: پس از کشته شدن «قاری حکمت» در شمال افغانستان، اعضای گروه تروریستی داعش برای تعیین سرکرده جدید با اختلافات شدیدی روبرو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاری حکمت روز جمعه در یک حمله هوایی کشته شد و پس از آن نیز حامیانش «قاری حبیب رحمان» را به عنوان سرکرده داعش در شمال افغانستان تعیین کردند.

خاشی اظهار داشت: گزارش‌های رسیده از ولسوالی «درزاب» حاکی از اختلاف شدید میان صفوف این تروریست‌ها است و بسیاری از آن‌ها از جمله اعضای ازبکستانی این گروه تروریستی قاری رحمان را به عنوان فرمانده جدید خود نمی‌پذیرند.

به نوشته تسنیم، ولسوالی درزاب در جوزجان به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی داعش در شمال افغانستان محسوب می‌شود و به گفته مقامات محلی، تروریست‌های خارجی برخی کشورها از جمله کشورهای آسیای مرکزی در صفوف این گروه تروریستی در درزاب و مناطق مجاور آن حضور دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داعش افغانستان رهبر داعش در افغانستان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است