Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر شیراز با انتفاد شدید نسبت به عملکرد شورای جدید شیراز گفت: درخواست ما از فرماندار این است، وضعیت بی قانونی شورا و تحت فشار دادن برخی شورائیان برای گرفتن لابی قدرت و رانت را بگیرد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی ناصری عصر امروز در حاشیه بررسی لایحه دوفوریتی اصلاح تعداد اعضای کمیسیون‌ها و هیئت رئیسه شورای شهر شیراز اظهار داشت: با توجه به گذشت بیش از 110 سال از مشروطیت، هنوز برخی از اعضای شورای شهر با الفبای دموکراسی و خردجمعی آشنا نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از زمانی که به عنوان خدمتگذار در شورای شهر شیراز پذیرفته شده‌ام در کسوت عضو هیئت رئیسه تلاش کردم تا هیجانی عمل نکنم و در کسوت رئیس کمیسیون سلامت نیز تلاش کردم بر مبنای خلاقیت امور را دنبال کنم.

عضو شورای شهر شیراز گفت: دست‌هایی پنهان و آشکار تلاش می‌کند این تلاش‌ها و خدمات را محدود کنند، منتقد این هستند که چرا از ظرفیت 140 مشاور آن هم بدون داشتن چشم‌داشتی استفاده می‌شود.

ناصری گفت: در یکم شهریور 96 حکم یکساله‌ام را در کسوت سخنگو دریافت کرده‌ام و براساس قانون این موضوع جز با فوت، جنون یا استعفا قابل تغییر است و استعفا هم نمی‌دهم.

سخنگوی شورای شهر شیراز با بیان اینکه تمام دوران خدمتم را در شورا بر کفپوش‌های شورا نشسته و معتقدم  جایگاه به فرد ارزش نمی‌دهد افزود: از این لحظه در جایگاه دیگری از شورا خواهم نشست و خواهش می‌کنم به وضعیت بی قانونی شورا و تحت فشار دادن برخی شورائیان برای لابی قدرت و رانت رسیدگی شود.

سیداحمدرضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز نیز پس از پایان سخنان علی ناصری که با خواندن آیه شریفه "وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاكِرِین" پایان یافت، اظهار داشت: مکر شما به خودتان بازگردد، در مورد تهمت به شورای شهر شیراز مبنی بر بی‌قانونی این موضوع نیز توسط هیئت رئیسه دنبال می‌شود.

به گزارش تسنیم، در حالی که پنج ماه دیگر تا پایان احکام اعضای هیئت رئیسه، تعداد اعضای کمیسیون‌ها و سخنگوی شورای شهر شیراز باقی مانده است، اعضای شورا در لایحه‌ای با دو فوریت موضوع تغییر تعداد اعضای کمیسیون‌ها  و هیئت رئیسه را به رای گذاشته و با آن موافقت کردند.

با رای اعضای شورا رئیس شورا به عنوان سخنگو انتخاب شد و تعداد اعضاء هیئت رئیسه نیز کاهش یافت.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس