Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرتعلی حشمتیان نایب رییس اول خانه احزاب ایران عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به محورهای مورد بحث در جلسه امروز شورای مرکزی این نهاد صنفی اظهار داشت: ابتدا کمیته پشتیبانی و مالی که مسئولیت آن با طاهرنژاد است گزارشی ارائه کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در برنامه ششم توسعه، ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان یارانه احزاب در نظر گرفته شده بود، با پیگیری های رئیس خانه احزاب و دیگر همکاران، سازمان برنامه و بودجه، دو میلیارد تومان از این مبلغ را روز ۲۹ اسفند ماه سال گذشته به حساب وزارت کشور واریز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمتیان تصریح کرد: طی جلساتی که با مسئولین وزارت کشور داشتیم، پیشنهاد دادیم که محلی برای خانه احزاب خریداری شود که تعدادی از دوستان در این مورد مخالفت کردند.

وی ادامه داد: نظر دیگر این بود که این مبلغ به طور مساوی میان کل احزاب کشور تقسیم شود و پیشنهاد دیگر این بود که این مبلغ را صرفا به احزابی بدهیم که خود را با قانون جدید تطبیق داده اند.

حشمتیان تصریح کرد: با نظر خانه احزاب و ذی حسابی وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، در نهایت مصوب شد که این مبلغ در اختیار خانه احزاب قرار بگیرد و این نهاد صنفی با همکاری وزارت کشور ابزار پرداخت آن را مشخص کند که البته از محل این مبلغ نمی توان مکانی خریداری کرد و باید به صورت یارانه میان احزاب تقسیم شود.

وی اضافه کرد: دستور جلسه بعدی ما این است که به عنوان یارانه روی مبلغ اختصاص داده شده، بحث کنیم و نحوه پرداخت آن را مورد بحث قرار دهیم.

نایب رییس خانه احزاب ایران گفت: در همین زمینه کمیته ای متشکل از ۱۰ نفر از اعضای شورای مرکزی خانه احزاب به نام های صدر، حشمتیان، کمالی، شریف، خانمحمدزاده به عنوان هییت رئیسه، طاهرنژاد به عنوان رییس کمیته پشتیبانی و مالی، کنعانی مقدم به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و غفوری فرد و تبرایی و کمیجانی ایجاد شد تا پیگیر اخذ پول از وزارت کشور و توزیع آن باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه احزاب اصولگرایان اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده تشکیل شده است.

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمار عملکرد رسیدگی تعزیرات حکومتی در فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ در بخش کالا و خدمات ۸۹۷ پرونده با مبلغ جریمه و محکومیت ۳۰ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۸ پرونده با مبلغ جریمه ۱۶ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال و در بخش بهداشت دارو و درمان ۸۲ پرونده  با مبلغ جریمه ۶ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی افزود: در مجموع در فرودین ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند