Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ پس از آنکه اتحادیه «وردی» آلمان اعلام کرد گستره اعتصابات را به فرودگاه ها نیز می کشاند، شرکت هواپیمایی لوفت هانزا بیش از 800 پرواز خود را  که برای روز سه شنبه برنامه ریزی شده بود، لغو کرد.

به گفته سخنگوی لوفت هانزا بیشتر پروازهای لغو شده مربوط به سفرهای داخلی و کوتاه مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، مقامات این شرکت مجبور به لغو 58 پرواز طولانی مدت نیز شدند.

اتحادیه وردی  چندی پیش کارکنان بخش های مختلف فرودگاه های فرانکفورت، مونیخ، کلن و برِمِن را به این اعتصاب گسترده دعوت کرد.

اتحادیه پرقدرت وردی یک اتحادیه خدمات همگانی و کارگری است. این اتحادیه از اوایل ماه گذشته میلادی با انتشار فراخوانی بخش ها مختلف خدماتی از جمله شرکت های حمل و نقل عمومی در سراسر آلمان را به اعتصاب گسترده دعوت کرد. اتحادیه وردی خواستار افزایش 6 درصدی دستمزد بیش از 2 میلیون و 300 هزار کارمند بخش های مختلف خدماتی در سراسر آلمان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلمان اشتغال اقتصاد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات