Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما فرماندار شهرستان مهریز گفت:متاسفانه به دلایل متعددي از جمله تغییر در شرایط اکولوژیکی سرو منگاباد مهریز، در چند دهه گذشته آسیب جدي به دومین درخت کهنسال استان یزد ونهمین اثر طبیعی ثبت شده کشور وارد و از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست
رستگاري افزود: اهمیت و ارزش بالاي اين درخت باعث شد تا با پیگیري‌هاي مسئولان شهرستان مهریز و استان یزد، موضوع حفاظت از اين درخت مورد توجه ویژه ای قرار گیرد و بر همین اساس پیشنهاد شد با تدوین طرح و دستورالعمل اجرایی و مدیریتی، نسبت به ساماندهی وضع موجود درخت و محیط پیرامونی آن اقدام شود
رستگاری  با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مهم مردم مهریز در سال های اخیر رسیدگی به وضعیت سرو و نگهداری آن بود، ابراز امیدواری کرد که با اجرای کامل طرح توسط شهرداری نسبت به حفظ این درخت به عنوان یکی از میراث های ارزشمند طبیعی منطقه اقدام شود تا در کناراین موجود زنده ارزشمند با استفاده پایدار و بلند مدت گردشگري، منطقه نیز از برکات این امر برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری گرگان براساس ماده ۸ دستورالعمل فعالیت کمیته پدافند غیرعامل ضمن بروزرسانی اعضاء این کمیته و معرفی مدیران جدید برای حضور در کادر اجرایی، با سرلوحه قراردادن شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم حسب الامر رهبر فرزانه اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل را با توجه به اهمیت موضوع پدافند شهری را برگزار کرد.

سالاری ادامه داد: با توجه به نقش شهرداری گرگان در تهیه طرح جامع پدافند شهری؛ اجرایی شدن مفاد الزام آور آن را به منظور نیل به اهداف عالیه ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب و آمادگی کامل برای کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، تأسیسات و تجهیزات و شریان های حیاتی شهر در زمان بروز بحران های انسان ساز؛ همچون سنوات گذشته و با اهمیت روزافزون، مهمترین برنامه اجرایی کارگروه های ذیل کمیته بوده و ماموریت های مهم هر کارگروه را به آنها ابلاغ نموده ایم .

وی در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری جلسات کارگروه‌های 7 گانه کمیته پدافند بر هم اندیشی و همپوشانی ماموریت کارگروه‌های تعریف شده تاکید و ماموریت های خاص و ویژه سال را به آنها ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • محور کنج‌کوه مسدود شد
  • محور کنج‌کوه به مهریز مسدود شد
  • تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران کاری بجا و ارزشمند بود
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد
  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال
  • بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان ابلاغ شد
  • پاسخ ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدامات رژیم صهیونیستی