Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگذاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه تکاب در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای ملت ولایی ایران در سال 97 گفت: تامین امنیت وظیفه اصلی ما نیروهای نظامی است اما در کنار این وظیفه ی خطیر فعالیت های متنوع و گسترده ای در عرصه های مختلف همچون محرومیت زدایی و سازندگی و ... انجام داده ایم که ان شاء الله با لطف خداوند بزرگ و متعال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم به وظایف خود به بهترین نحو ممکن عمل نماییم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب نیز در این دیدار گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با کلیه ی ظرفیت های خود در راستای خدمت به مردم و بهبود وضعیت معیشتی مردم عزیز تلاش می نماید و نیروهای نظامی و انتظامی نیز در این زمینه و با فعالیت های ویژه ای که در راستای محرومیت زدایی و تامین امنیت پایدار دارند در این راستا موفق عمل نموده اند .

حجت الاسلام سید صادقی افزود: ما امروز باید با گوش سپردن به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش وافر در راستای اجرای منویات رهبر انقلاب، برنامه های کلان نظام اسلامی را پیش ببریم تا ان شاء الله هر روز دشمنان اسلام و میهن عزیزمان را ناامیدتر سازیم .

فرماندار شهرستان تکاب نیز در این دیدار با اشاره به سخن امام خمینی (ره) گفت : حضرت امام راحل همانگونه که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود ، حقیقتی روشن و واضح برای همه ی ماست . امروز نیروهای سپاهی در عرصه های مختلف همچون تامین امنیت ، سازندگی و ... تلاش وافر می نمایند که در سایه ی تلاش های این عزیزان است که ما توانسته ایم در امنیت و آسایش به سر ببریم و از نظر امنیت پایدار در دنیا زبان زد عام و خاص شویم .

مهندس مکرمی افزود: نیروهای نظامی و بسیجی از افتخارات این سرزمین هستند و همه ی ما باید ارزش این نعمت بزرگ الهی را بدانیم و خدا را برای داشتن چنین نعمات بزرگی چون ولایت فقیه و نیروهای مخلص نظامی و بسیجی شکر گوییم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی پنج شنبه شب در دیدار با رئیس و پرسنل بیمارستان محلی شهدای شبانکاره و مرکز جامع سلامت شهید خان عزیزی به همراه مسئولان بخش به مناسبت هفته سلامت با تبریک این هفته، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم این مراکز قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های کارکنان در حوزه بهداشت و سلامت یکی از ارزشمندترین کارها محسوب می‌شود که تأثیر مستقیم در سلامت اجتماع دارد و شایسته است که همواره تلاش‌های این مجموعه را ارج نهیم.

بخشدار شبانکاره با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع سلامت در جامعه گفت: اهمیت سلامت در جامعه بر کسی پوشیده نیست بویژه طی سال‌های اخیر که با بیماری کرونا مواجه بودیم اهمیت این حوزه و تلاش کارکنان بهداشت و درمان بیش از پیش مشخص شد.

در پایان بخشدار شبانکاره و سایر مسئولان از روند ارائه خدمات و بخش‌های مختلف بازدید کرده و ضمن تبریک هفته سلامت به پرسنل، در جریان فرآیند و اقدامات به عمل آمده قرار گرفتند.

کد خبر 6088818

دیگر خبرها

  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند